Forfatter Emne: Advarsel: Vilde flyve-dyr i Nordsjælland!  (Læst 1843 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Advarsel: Vilde flyve-dyr i Nordsjælland!
« Dato: Maj 24, 2007, 11:17:11 pm »
Kære forum,

Jeg er glad i dag! Jeg har nemlig været oppe og se Alex nye værksted og få 180mm friskt gummi på SVinet. Det har været helt deprimerende ikke at kunne trille en tur i det gode vejr på grund af den skide punktering  :cry:

MEN for at komme tilbage til emnet så kørte jeg fra Nørrebro omkring Rungsted, over Fredensborg (Alex) til Hillerød (Aftensmad) for at fortsætte til Dronningmølle (Stor is-kage mmmmm...) og så tibage over Gilleleje til Græsted (hej hej til nogle venner) og så tilbage af Hillerødmotorvejen.

DER ER STORE INSEKTER LANGS KYSTEN  :shock: og Hillerødmotorvejen er ikke bedre... Da jeg endelig kom hjem sad der så mange insekt-lig på mig og SVinet at man næsten ikke kunne se ud af visiret. I den forbindelse var den storgrinende ekspedient på den Statoil jeg tankede på flink nok til at give mig et par vådservietter med hjem til rengøringsarbejdet. Det kunne godt se lidt ud som om at jeg var kørt ind i en stor bussemand med +200 km/t - hvilket også tilsvarede den faktiske virkelig ganske godt... Men lad nu det ligge!

Min pointe i denne pointeløse post er blot at opfordre til snarligt at arrangere en tur til Nordkysten for at spise is og se de "vilde dyr" HELT tæt på. Jesper Jensen har jo købt hus tæt på is-huset og minigolf-banen i Dronningmølle - så vi kunne jo gate-crashe ham ved samme lejlighed  :wink:

Anyway - et stort smil til jer allesmmen!  :D Sweet dreams!
« Senest Redigeret: Maj 24, 2007, 11:20:07 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Advarsel: Vilde flyve-dyr i Nordsjælland!
« Svar #1 Dato: Maj 25, 2007, 07:39:16 am »
HC fortalte, at han forleden også var kørt ind i en kæmpe sværm af dyr. Han var dog i bil, men de smattede godt og grundigt hans forrude til  :puke:

Kan godt ske, at vi går en insekt-rig sommer i møde  :x

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article301534.ece

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article290462.ece
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #2 Dato: Maj 25, 2007, 08:52:06 am »
ØV!!!!

Godt nok er jeg en glad SVinepasser og pudser og plejer når jeg kan komme til det. Men altså - hvis dine påstande holder stik vil jeg se det som en direkte provokation og krigserklæring fra insektriget! Våbenkapløbet er igang  :twisted:

Kan man få et beslag til montering af insektdræber på svinet så man kan slå de små bæster ihjel imens man kører?  :twisted:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #3 Dato: Maj 25, 2007, 08:54:28 am »

Kan man få et beslag til montering af insektdræber på svinet så man kan slå de små bæster ihjel imens man kører?  :twisted:
Du sætter bare farten lidt op, så omkommer de helt automatisk  :mrgreen:
Og samtidig slipper du for at de rammer dig i ryggen  :mrgreen: :twisted: :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

teamupsidedown

• Roadracer
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
« Svar #4 Dato: Maj 25, 2007, 09:42:54 am »

Du sætter bare farten lidt op, så omkommer de helt automatisk  :mrgreen:
Og samtidig slipper du for at de rammer dig i ryggen  :mrgreen: :twisted: :mrgreen:
Ja det er fandme ikke sjovt at blive overhalet af en humlebi :lmao:
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

BrianS

• Roadracer
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
« Svar #5 Dato: Maj 25, 2007, 09:20:30 pm »
Kom lige til at tænke på en gammel vist, så her er lidt spam.  :brok:

Hvad er det sidste der ryger igennem hovedet på en flue før den rammer visiret?

Dens røvhul.  :lmao:

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #6 Dato: Maj 25, 2007, 10:20:14 pm »
Min pointe i denne pointeløse post er blot at opfordre til snarligt at arrangere en tur til Nordkysten for at spise is og se de "vilde dyr" HELT tæt på. Jesper Jensen har jo købt hus tæt på is-huset og minigolf-banen i Dronningmølle - så vi kunne jo gate-crashe ham ved samme lejlighed  :wink:

2 ting.

Mini-golfbanen er nedlagt, grunden er solgt fra af ejeren af Cafe Rose - der er tale om at ejeren fra Brugsen/gilleleje vil bygge en brugs der.. (godt med sladder - lille by, stor sladder)

HM Skylder altså ½-delen af pengene i huset så det er også hendes :)

Men I er meget velkommen så snart vi flytter ind..
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.