Kære forum,
Jeg er glad i dag! Jeg har nemlig været oppe og se Alex nye værksted og få 180mm friskt gummi på SVinet. Det har været helt deprimerende ikke at kunne trille en tur i det gode vejr på grund af den skide punktering
MEN for at komme tilbage til emnet så kørte jeg fra Nørrebro omkring Rungsted, over Fredensborg (Alex) til Hillerød (Aftensmad) for at fortsætte til Dronningmølle (Stor is-kage mmmmm...) og så tibage over Gilleleje til Græsted (hej hej til nogle venner) og så tilbage af Hillerødmotorvejen.
DER ER STORE INSEKTER LANGS KYSTEN
og Hillerødmotorvejen er ikke bedre... Da jeg endelig kom hjem sad der så mange insekt-lig på mig og SVinet at man næsten ikke kunne se ud af visiret. I den forbindelse var den storgrinende ekspedient på den Statoil jeg tankede på flink nok til at give mig et par vådservietter med hjem til rengøringsarbejdet. Det kunne godt se lidt ud som om at jeg var kørt ind i en stor bussemand med +200 km/t - hvilket også tilsvarede den faktiske virkelig ganske godt... Men lad nu det ligge!
Min pointe i denne pointeløse post er blot at opfordre til snarligt at arrangere en tur til Nordkysten for at spise is og se de "vilde dyr" HELT tæt på. Jesper Jensen har jo købt hus tæt på is-huset og minigolf-banen i Dronningmølle - så vi kunne jo gate-crashe ham ved samme lejlighed
Anyway - et stort smil til jer allesmmen!
Sweet dreams!