Forfatter Emne: Clips til at holde stål på oliekøler  (Læst 1517 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gertsen

• Sandt SVin
Clips til at holde stål på oliekøler
« Dato: Maj 23, 2007, 05:49:19 pm »
Ja jeg ved ikke hvad man skal kalde den, men jeg tror der mangler en clips til at holde den fast. Den der er markeret med Rødt på billedet. Nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan en?

Derudover har den tidligere ejer skiftet alle skruer samt olieprop til rød, men det bryder jeg mig ikke om. Nogen der så ved hvor jeg kan købe nyt af det henne. Skruerne forrest på tanken er også med røde skruer, ved påfyldningen på tanken og bageste tandhjul er skruet fast med røde møtrikker. Så jeg tænkte om der fandtes en hel pakke med det hele, så det er til at skifte. Vil egentlig helst have dem i blank sort. Men hvad kan man få?

De sidder også rundt om kåbeglasset, kåben er skruet fast med dem osv. osv.  -  Håber sgu man kan få et helt sæt med det hele i...

Flere af de "røde" sataner kan ses på MotorCykelGalleriet eller min HP, som der linkes til i min private tekst nederst.

Andre forslag til farver?

Forresten har jeg markeret de røde ting med blå på billedet.

Håber nogen kan hjælpe

/Mads
« Senest Redigeret: Maj 23, 2007, 06:05:31 pm af GerTseN »
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

scar

• Sandt SVin
Re: Clips til at holde stål på oliekøler
« Svar #1 Dato: Maj 23, 2007, 07:28:00 pm »
ved ikke lige hvad det er for en clips (kører gixer). men ved at man hos de fleste mc-tilbehørs forretninger kan få div bolt og skruesæt i alverdens farver. 
nu med gixxer 1000k8:o)

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #2 Dato: Maj 23, 2007, 10:14:41 pm »
På Ebay sælges de skrue og bolt sortimentssæt i forskellige farver, både til motor og til kåber, måske kan du finde dem i sort der?

SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #3 Dato: Maj 23, 2007, 11:57:31 pm »
Derudover har den tidligere ejer skiftet alle skruer samt olieprop til rød, men det bryder jeg mig ikke om. Nogen der så ved hvor jeg kan købe nyt af det henne. Skruerne forrest på tanken er også med røde skruer, ved påfyldningen på tanken og bageste tandhjul er skruet fast med røde møtrikker. Så jeg tænkte om der fandtes en hel pakke med det hele, så det er til at skifte. Vil egentlig helst have dem i blank sort. Men hvad kan man få?

Har du spurgt gejleren (gøgleren) om han stadig har de originale??
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #4 Dato: Maj 24, 2007, 09:02:07 am »

Den er vist købt hos en forhandler så det er ikke sikkert han ved hvem den tidligere ejer er....ellers ville det være nemmest og billigst....måske?
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Gertsen

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Maj 24, 2007, 10:16:33 am »

Den er vist købt hos en forhandler så det er ikke sikkert han ved hvem den tidligere ejer er....ellers ville det være nemmest og billigst....måske?

Den er købt ved forhandler, men jeg har fundet frem til den tidligere ejer. Men han afleverede alt med til forhandleren, og de befinder sig ikke blandt det jeg har fået med fra forhandleren.

Har nu prøvet at finde noget på eBay, men synes ikke det er til at finde noget derinde (nok bare mig)...
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet