Forfatter Emne: Fartkontrol på Strandvejen NU (23/5)  (Læst 1878 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Fartkontrol på Strandvejen NU (23/5)
« Dato: Maj 23, 2007, 09:36:59 am »
Der er fartkontrol med laser NU mellem Hellerup og Taarbæk...

Det vil sige det stykke hvor man altid kører for stærkt mellem Hellerup og Bellevue - og så stykket mellem Bellevue og Taarbæk (strækningen gennem skov efter det kryds hvor man kan dreje fra strandvejen til Klampenborg hvor man også altid trykker den af).

Min kammerat er lige blevet nuppet. 2500 i bøde og 1 klip i kortet  :(
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

ottedk

• Søndagskører
  • **
Re: Fartkontrol på Strandvejen NU (23/5)
« Svar #1 Dato: Maj 23, 2007, 11:57:48 am »
de stod også længere inde ad strandvejen lige efter tuborg flasken og målte folk imod byen, men jeg har nu ikke noget problem med dem, det står ALTID de samme steder, så man ved hvor man lige skal kigge hen.

Gad vide om det er fordi der ligger en kaffeautomat i nærheden.

Hvilket tegn giver i andre hvis der er "FARE" forude, der var en idag som lavede et roterende blink med hånden idag, den fangede jeg hurtigt.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Maj 23, 2007, 12:16:05 pm »
de stod også længere inde ad strandvejen lige efter tuborg flasken og målte folk imod byen, men jeg har nu ikke noget problem med dem, det står ALTID de samme steder, så man ved hvor man lige skal kigge hen.

Gad vide om det er fordi der ligger en kaffeautomat i nærheden.

Hvilket tegn giver i andre hvis der er "FARE" forude, der var en idag som lavede et roterende blink med hånden idag, den fangede jeg hurtigt.

Det er den jeg laver...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #3 Dato: Maj 23, 2007, 12:35:33 pm »
Sådan nogle forpulede pansersvin... Hvad fanden har de gang i!! Og nu havde jeg lige planlagt, at drøne igennem byen med 110+ km/t... Fuck det er så ringe, at jeg ikke må lemlæste mig selv og andre. De skal sgu da også have noget at lave inde på traumecenteret  :rolleyes: Det er bare så skide unfair, at vi skal køre efter reglerne som alle andre  :whatever: Der røg min store chance for et åbent benbrud eller måske endda resten af mine dage i kørestol  :evil: Jeg så ellers sådan et billede af en biker her forleden, der var splittet fuldstændig ad i atomer (ingen af hans lemmer sad fast på torso længere  :puke: ). Jeg vil hellere end gerne dele det med jer andre.

Ej, jeg stopper med det hellige nu... Men for filan da folkens. I skal bare køre efter reglerne inde i byen. Overstadig kørsel er til motorvej (har ellers også et billede af en meget uheldig biker der) eller de små, øde landeveje. Og på magisk vis burde der ikke komme nogle bøder eller klip  :angel:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Maj 23, 2007, 12:38:23 pm »
SVeapigen... Dette er jo en hypotetisk tråd! Læg mærke til hvordan jeg i vendingerne hvor jeg kommenterer politiets placering bruger referencen "man" til at incunuere at det jo er alle de andre som gør det  :angel: Vi kunne aldrig finde på det!!! Ama'r!!!!

Om ikke andet er det tilladt at håne folk der har fået en bøde på grundlag af deres dumhed eller uopmærksomhed... Så kan de lære det  :D Skulle jeg få en bøde en dag må du gerne kalde mig grimme ting uden at jeg bliver sur!
« Senest Redigeret: Maj 23, 2007, 12:40:30 pm af skurkenfradallas »

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #5 Dato: Maj 23, 2007, 12:46:45 pm »
Skulle jeg få en bøde en dag må du gerne kalde mig grimme ting uden at jeg bliver sur!

Ville jeg aldrig gøre min dreng... Du er den eneste der efterhånden tør at gå i byen med mig  :oops: Er vist stadig lidt skræmt over de MEGET GRIMME billeder jeg så forleden... Viste dem til Freddy, og vi snakkede om at poste dem herinde, som en slags reminder om, hvor galt det kan gå, men tror nu egentlig ikke, at de har den store forebyggende effekt. Men jeg har stadig kvalme ved tanken om det, og jeg er ellers ikke sart når det gælder den slags billeder  :? :?

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Maj 23, 2007, 12:49:18 pm »
Skulle jeg få en bøde en dag må du gerne kalde mig grimme ting uden at jeg bliver sur!

Ville jeg aldrig gøre min dreng... Du er den eneste der efterhånden tør at gå i byen med mig  :oops: Er vist stadig lidt skræmt over de MEGET GRIMME billeder jeg så forleden... Viste dem til Freddy, og vi snakkede om at poste dem herinde, som en slags reminder om, hvor galt det kan gå, men tror nu egentlig ikke, at de har den store forebyggende effekt. Men jeg har stadig kvalme ved tanken om det, og jeg er ellers ikke sart når det gælder den slags billeder  :? :?

Det er ok - jeg skal nok opføre mig pænt  :wink: Og nu hvor jeg er blevet single igen burde vi jo næsten tage ud og drikke en lille en ved lejlighed. Jeg vil også gerne hilse på HC hvis han skulle have lyst til at tage med  :)

Speaking of grimme billeder - se The Last King of Scotland. Der kommer de til at bytte rundt på arme og ben da de efter end tortur skal sys på igen  :shock:  :puke:

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #7 Dato: Maj 23, 2007, 12:56:45 pm »
Speaking of grimme billeder - se The Last King of Scotland. Der kommer de til at bytte rundt på arme og ben da de efter end tortur skal sys på igen  :shock:  :puke:

En ting er film lille skat, noget andet er virkelighed  :puke: :puke:

OBS!!!! IKKE FOR SARTE NERVER!!!!!!!!

http://www.ehowa.com/features/alwayswearyourhelmet.shtml

http://www.ehowa.com/features/swedishbiker.shtml

http://www.ehowa.com/features/175mphbikecrash.shtml

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Maj 23, 2007, 01:59:45 pm »
Damn!!! Der er godt nok ikke meget tilbage  :shock: Det var nok ikke så smart at kigge på lige efter at have spist en ordentlig gang biksemad til frokost  :puke: :puke: :puke: