Forfatter Emne: Metallica i Århus 13/7 - hvem skal med?  (Læst 21462 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Re: Metallica i Århus 13/7 - hvem skal med?
« Svar #15 Dato: Maj 23, 2007, 09:47:59 pm »
Sådan  :respekt:. Konge-røv-slikke-sutning af 1. klasse den mail der :mrgreen:. Hvad er det for trunter du nævner???? 8)

Hvor om de måske bor ganske pænt vil jeg nøjes med at sige at mit forhåld til pågældende piger godt kunne betegnes som værende letter promiskuøst... Med andre ord så har det vist noget med "kropslighed" at gøre  :angel: Og nu hvor jeg er blevet single var der måske endnu mere anledning til at aflægge dem et visit  :wink:

Jeg har forresten også inviteret dem med i byen. Den ene tøvede og den anden sagde at hun var klar! Så det skal nok blive sjovt  :D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
« Svar #16 Dato: Maj 23, 2007, 10:57:55 pm »
Sådan  :respekt:. Konge-røv-slikke-sutning af 1. klasse den mail der :mrgreen:. Hvad er det for trunter du nævner???? 8)

Hvor om de måske bor ganske pænt vil jeg nøjes med at sige at mit forhåld til pågældende piger godt kunne betegnes som værende letter promiskuøst... Med andre ord så har det vist noget med "kropslighed" at gøre  :angel: Og nu hvor jeg er blevet single var der måske endnu mere anledning til at aflægge dem et visit  :wink:

Jeg har forresten også inviteret dem med i byen. Den ene tøvede og den anden sagde at hun var klar! Så det skal nok blive sjovt  :D

hos hvilken pige sagde du min mc og jeg skulle parkere?  :mrgreen:

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #17 Dato: Maj 23, 2007, 11:33:24 pm »
Nogen som kender nogen som har nogle billetter i overskud??   :orkester:

Jeg vil da med!!  :afro:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #18 Dato: Maj 23, 2007, 11:56:00 pm »

Her er et par stykker. Jeg ved ikke hvor skeptisk man skal være ved at købe sådan noget over dba.dk - har aldrig selv gjort det  :?

http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=0&kategoriId=74&sektionId=40&Annoncetype=2&Fritekst=Metallica
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #19 Dato: Maj 24, 2007, 12:06:39 am »

hos hvilken pige sagde du min mc og jeg skulle parkere?  :mrgreen:

Duuuude... Du er en sat herre! Jeg har set din kvinde... Der holder du bare fast - eller vanker der  :club:

Rask

• Sandt SVin
« Svar #20 Dato: Maj 24, 2007, 10:43:35 am »

Hmmm. Gogglede lige oret "promiskuøst", da jeg ikke ved hvad det betyder :mrgreen:. Der kom noget frem med fjerkræ :huh:. Ufedt - husk gummi siger jeg bare.... :lmao: Gik ellers og troede det var noget med patter  :?
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #21 Dato: Maj 24, 2007, 12:45:14 pm »

Hmmm. Gogglede lige oret "promiskuøst", da jeg ikke ved hvad det betyder :mrgreen:. Der kom noget frem med fjerkræ :huh:. Ufedt - husk gummi siger jeg bare.... :lmao: Gik ellers og troede det var noget med patter  :?

Tæt på! Gyldendals fremmedordbog siger:

Promiskui'tet -en (af lat. pro'miscuus blandet, i flæng, af promic'cere blande) - kønslig samkvem med stadigt skiftende partnere.

Om ikke andet har du stadig en pointe med gummiet!  :angel:

Rask

• Sandt SVin
« Svar #22 Dato: Maj 24, 2007, 01:23:49 pm »
Lyder som en frisk pige - der vil jeg gerne parkere SVinet (= motorcykel).  :mrgreen:

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

MiE (PiP)

• Plastikrocker
  • ZERO TO BITCH IN 10 SECONDS
« Svar #23 Dato: Maj 24, 2007, 04:08:24 pm »

Her er et par stykker. Jeg ved ikke hvor skeptisk man skal være ved at købe sådan noget over dba.dk - har aldrig selv gjort det  :?

http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=0&kategoriId=74&sektionId=40&Annoncetype=2&Fritekst=Metallica

Nøøøj.... Hvor er det bare fristende....!! men tør man købe billetter på den måde??
Ejer af et styk suzuki GSF 650 s bandit
                      ------------
Husk når du kører og haster i vrimlen,
vejen er kort fra jorden til himlen....!!

Larsen

• Plastikrocker
« Svar #24 Dato: Maj 24, 2007, 07:24:15 pm »
Citér
Nøøøj.... Hvor er det bare fristende....!! men tør man købe billetter på den måde??

Kender en der har prøvet at købe billetter der var til salg i DBA, og der var ingen problemer ved det. Så der er kun et at gøre KØB 8)
Dem til 640kr og 685 kr er standart priser.
Dialog er sidste udvej, når alle voldelige muligheder er udtømte, og det er de sjældent !!

MiE (PiP)

• Plastikrocker
  • ZERO TO BITCH IN 10 SECONDS
« Svar #25 Dato: Maj 24, 2007, 10:49:03 pm »
Citér

Kender en der har prøvet at købe billetter der var til salg i DBA, og der var ingen problemer ved det. Så der er kun et at gøre KØB 8)
Dem til 640kr og 685 kr er standart priser.
Tænke tænke tænke.....  :huh:
( har jeg råd, kan jeg komme der over, og hjem igen....)
tænke tænke tænke.....
Ejer af et styk suzuki GSF 650 s bandit
                      ------------
Husk når du kører og haster i vrimlen,
vejen er kort fra jorden til himlen....!!

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #26 Dato: Maj 30, 2007, 12:49:38 am »
Det er nu blevet annonceret at det er

VOLBEAT og MNEMIC som er opvarming

Her en lille hilsen fra Lars Ulrich.... Det lader til at man bliver lidt miljøskadet af at bo på den anden side af atlanten. Han har i hvert fald ikke længere styr på pinse og påske  :mrgreen: :
« Senest Redigeret: Maj 30, 2007, 12:56:47 am af skurkenfradallas »

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #27 Dato: Maj 30, 2007, 10:13:49 am »
Det er nu blevet annonceret at det er

VOLBEAT og MNEMIC som er opvarming

Her en lille hilsen fra Lars Ulrich.... Det lader til at man bliver lidt miljøskadet af at bo på den anden side af atlanten. Han har i hvert fald ikke længere styr på pinse og påske  :mrgreen: :

Det vil jeg nu ikke brokke mig over... personligt er jeg heller ikke for skarp i andre helligdage end, jul, nytår og 1. maj.

Har du fået svar fra raddison, på din fine lille mail til dem? Kunne jo være sjov at høre om det virkede.

Under alle omstændigheder må i have en rigtig god tur til århus, metallica og hvad i eller måtte komme til at opleve.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Rask

• Sandt SVin
« Svar #28 Dato: Maj 30, 2007, 10:17:52 am »
Personligt havde jeg nu foretrukket Guns´n´Roses eller AC/DC som opvarminig  :whatever: :mrgreen:

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #29 Dato: Maj 30, 2007, 11:39:17 am »
Har I A, B eller K billetter?

Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(