Hippen er flyttet hjemmefra, fra landet til "storbyen"... Eller hvad Odense nu er, når man kommer fra Rynkeby af.
Flytningen har gjort jeg ikke køre så meget SVin for tiden, ikke mindst da jeg ikke er meget for den står på gaden med ansvarsforsikring. så den står stadig på landet.
Så overvejer kraftigt at sælge den til fordel for noget billigere. Også for at komme af med mit lån i banken. Alt hjælper jo på økonomien når man er alene om at betale regningerne.
Men hvad skal der så købes i stedet for? Regner med at have ca. 60 kilo i hånden efter et eventuelt salg, og vil helst have noget nyere uden for mange kilometer da jeg er mekanisk mongol. Der til kommer også at jeg er mere til kåbemodeller end de nøgne.
Har kigget lidt på en Aprilla RS 250 i håbet om den lave vægt til de kræfter sådan en har, ikke gør den for kedelig når jeg kommer fra et kiloSVin.
SVinet var på siden sidste år, men efterhånden er det kun småting der mangler for at den er hel igen, med et par uoriginale dele som spejle, forskærm og greb. Hvor meget vil det påvirke prisen, når jeg ikke har alle de originale dele, har dog de fleste? Styrtet i sig selv gør den vel også lidt mindre værd, også selvom den var blevet sat i original stand.
Nogen der har nogle gode råd, ideer og general hjælp til at jeg finder den rigtige løsning og MC?
Håber dog ikke det er den sidste SV jeg har kørt på, da det er en superb maskine.