Forfatter Emne: Hvordan fjerner man det grimme smil :) Nyt SVIN  (Læst 3220 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ottedk

• Søndagskører
  • **
Hvordan fjerner man det grimme smil :) Nyt SVIN
« Dato: Maj 21, 2007, 10:44:11 pm »
Efter en del research og hjælp fra jer er jeg i Fredags blevet den lykkelige af en sv1000sk7  sort

har min kamp med at fjerne klistermærker.

har rundet de 350 km nu, og dam det er svært at holde den under 5500 omr.

skal have stillet tomgang op da det går ud hele tiden, tomgang er ligenu ca 900 omr, og syntes også det giver for meget motor bremse, tror som andre har skrevet at den skal op på 1500.

kan dog ikke komme til 1000 service for den 14 juni, og på det tidspunk han den jo rundet 2500. så må finde et alternativ

scar

• Sandt SVin
Re: Hvordan fjerner man det grimme smil :) Nyt SVIN
« Svar #1 Dato: Maj 21, 2007, 10:49:36 pm »
tillykke m svinet
nu med gixxer 1000k8:o)

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #2 Dato: Maj 22, 2007, 01:05:35 am »
Tillykke tomgangen kan du nemt justere selv, tomgangsskruen sidder i venstre side nogenlunde ud for dit knæ.under tanken
« Senest Redigeret: Maj 22, 2007, 01:16:19 am af Moolex »

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #3 Dato: Maj 22, 2007, 01:10:42 am »
T´lyk mæ den... Men pas på, den er vanedannende (lyder som om du er ved at have fundet ud af det)...
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #4 Dato: Maj 22, 2007, 08:44:53 am »
Motorbremsen er ikke afhængig af omdr-tallet ved tomgang, så hvis du syntes at den motorbremser for meget, så er der kun en løsning på det:  GI´ MERE GASSS!!!  :lmao: :lmao: :lmao:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
« Svar #5 Dato: Maj 22, 2007, 09:44:45 am »
Tillykke med den. Håber du bliver gald for den  :orkester:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

teamupsidedown

• Roadracer
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
« Svar #6 Dato: Maj 22, 2007, 09:49:52 am »
Motorbremsen er ikke afhængig af omdr-tallet ved tomgang, så hvis du syntes at den motorbremser for meget, så er der kun en løsning på det:  GI´ MERE GASSS!!!  :lmao: :lmao: :lmao:
:shock:Motorbremsen er da i den grad afhængig af omdr-tallet ved tomgang, når du sætter den op i tomgang vil den motorbremse mindre når du slipper koblingen efter nedgearing og derved mindske chancen for at den stepper med røven :wink:
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #7 Dato: Maj 22, 2007, 12:37:27 pm »
Hvodan man fjerner det grimme smil?

Jo ser du - parker intetanende din nye kværn på et bredt fortorv på vesterbro. Den behøvre ikke at være til gene for nogen eller holde ulovligt. Bare den er nypudset og ser fin ud. Gå da på cafe i 1½ time rundt om nærmeste hjørne.

Når du så kommer tilbage og erfarer at en lokal bavian af ren og skær misundelse (eller beundring) har tattoveret din SVin med en nøgle og senere erfarer at du selv skal dække reparationen/lakeringen pga. din selvrisiko... Så stivner smilet... TRO MIG eller læs http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=4157.0 :wink:

MEN BORTSET FRA DET....

TILLYKKE MED SVINET FOR HELVEDE!!!! Du bliver helt sikkert glad for den  8)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

ottedk

• Søndagskører
  • **
« Svar #8 Dato: Maj 22, 2007, 11:22:24 pm »
Var i Fisketorvet idag bare tanken om at min cykel stod i parkering kælderen gjorde at turen der blev meget kort

kun være jeg skulle binde min hund til cyklen når jeg går fra den

og fik justeret tomgang idag det har virkelig stor betydning for motorbremsen, og nu går den ikke ud

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #9 Dato: Maj 23, 2007, 08:38:35 am »
Var i Fisketorvet idag bare tanken om at min cykel stod i parkering kælderen gjorde at turen der blev meget kort

kun være jeg skulle binde min hund til cyklen når jeg går fra den

og fik justeret tomgang idag det har virkelig stor betydning for motorbremsen, og nu går den ikke ud

Hvis jeg var en ung misundelig knøs ville jeg da holde mig væk hvis den hun indgik i dit låsesystem. Jeg tror sågar at du kunne efterlade nøglerne i tændingen!

Ang. det med tomgang. Gik den ud når den var kold, varm eller begge dele? Hvis jeg sætter mig op på min og kører på en kold morgen umiddelbart efter at jeg har startet den, så kan den godt dø første gang jeg slipper gassen. Det er jævnt irriterende! Jeg skal også have kigget på det ved næste service.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #10 Dato: Maj 23, 2007, 09:14:14 am »

:shock: Motorbremsen er da i den grad afhængig af omdr-tallet ved tomgang, når du sætter den op i tomgang vil den motorbremse mindre når du slipper koblingen efter nedgearing og derved mindske chancen for at den stepper med røven :wink:
:huh: :huh: :huh: Når du motorbremser ligger du da typiskt oppe i omdr-området ved en 4-7000omdr/min, og der kan du da ikke mærke om den i tomgang løber 900 eller 1400 omdr???
Den er da helt tosset hvis du kobler ud for at lade den nå tomgang inden du skifter ned og slipper koblingen igen!
« Senest Redigeret: Maj 23, 2007, 09:17:54 am af Jannik »

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #11 Dato: Maj 23, 2007, 09:19:09 am »
Det var da en dejlig hundebasse du har dig der...  :thumbsup: :wink:

teamupsidedown

• Roadracer
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
« Svar #12 Dato: Maj 23, 2007, 10:29:29 am »

:shock: Motorbremsen er da i den grad afhængig af omdr-tallet ved tomgang, når du sætter den op i tomgang vil den motorbremse mindre når du slipper koblingen efter nedgearing og derved mindske chancen for at den stepper med røven :wink:
:huh: :huh: :huh: Når du motorbremser ligger du da typiskt oppe i omdr-området ved en 4-7000omdr/min, og der kan du da ikke mærke om den i tomgang løber 900 eller 1400 omdr???
Den er da helt tosset hvis du kobler ud for at lade den nå tomgang inden du skifter ned og slipper koblingen igen!
Når du slipper gassen og motoren bremser vil du ikke kunne mærke den store forskel, men tar du koblingen og gearer ned så dykker omdr. og de skal hurtigt op igen til 4-7-11 T.omdr igen når du kobler til, og der er det absolut en fordel at motoren har omdr. på. Det er jo også derfor at man på bane giver mellemgas ved nedgearing så den er oppe i omdr. når der kobles til igen, og du slipper for at den stepper.
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

ottedk

• Søndagskører
  • **
« Svar #13 Dato: Maj 23, 2007, 11:53:31 am »
det gik ud når jeg kommer til kryds rundkørsler, her kobler jeg normalt helt ud, og kobler roligt til når jeg har begyndt min svingning.

Keltringer

• Søndagskører
  • **
  • SV ROXS !!!!
« Svar #14 Dato: Maj 23, 2007, 06:02:45 pm »
Min har samme problem... Specielt hvis man holder og leger lidt med gassen i tomgang så dør den til tider  :( Den er til service nu og har nævnt det for dem så er lidt spændt på om de har fixet det når jeg henter den fredag :D
Så skal der dælme rulles  :twisted:
Suzuki Sv650s-K3 / Burning Copper Metal / Xenon 6000k / Yoshimura TRS Carbon

Se den her http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13580&ipc=53085