Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Dommeren efter Maj 26, 2007, 04:23:36 pmKræver det nogle nye pakninger eller lign??? når karburatorene har væert åbnet????Nix. Jeg har i hvert fald aldrig skiftet en pakning i en karburator. Der er en gummiring i svømmerkaret og en i dækslet til membranen (hvis den da ikke er en del af membranen selv).
Kræver det nogle nye pakninger eller lign??? når karburatorene har væert åbnet????
Hvordan fa.... piller man luftfilterkassen af? Der sidder skruer forfærdelige steder....jeg kan ikke få mine finger + skruetrækker derind... Er jeg helt gall på den, eller er det bare lidt bøvlet??
Så er man kommet et skridt videre...intet problem at pille låget af den bagerste karb. men den foreste...er det nødvendigt at fjerne køleren helt?
Har nu kørt 200km, og jeg synes nu ikke der er forskel, ud over at det virker som om at den dør lidt når man vrider øret på den. Er det tegn på for meget benz? Kan det evt løses med andet luftfilter eller større huller i det eksisterende??
Det hjalp på det må jeg sige, tak for hjælpen.