Afventer en Svea kommentar..
Og den skal du da få
Nu mener jeg, at Josh kommer fra nordsjælland. Mon han nogensinde har været i Ungdomshuset. Eller prøver han mon bare, at være med på tidens trend, og svine hvad han mener at have et kendskab til ud fra medier og andre uvidende folks holdninger. Er det virkelig det de unge står for nu til dags. En fælles holdning til alt, uden at have sat sig ind i tingene. Satme godt, at jeg er en gammel røv, der kan finde ud af at have mine egne meninger.
Prøv at sætte jer ind i tingene før i kommer med latterlige bemærkninger. Den første anholdte fra gadekampene, da de ryddede Huset, var en mand på 44 år, og han kan vel næppe betegnes som "en af de unge hippier". Og flere af dem, der deltog i kampene, var de unge 2g´ere, der ville have deres "hævn" over politiet.
Solen skinner Josh, så se dog at komme ud og bike, se på de søde piger, just get a life, i stedet for at drøne ind forbi Ungeren og tage billeder af hvad der engang var. Vi kan også begynde at debatere Irakkrigen, muslimske tørklæder, politik, osv, men bør vi gøre det pis på et motorcykelforum??? Vi er mange med forskellige meninger og holdninger, og hvis vi begynder at diskutere politik (som jeg mener Ungdomshuset hører inde under), ja så kan vi hurtigt få mange verbale og grimme kampe inde på SVrider... Men hvis det er det i ønsker, så bring it on....