Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Selvom lørdagen kostede en forstrækning i venstre baglår og 3 fede brændmærker på højre læg gik det jo helt forrygende
man må tage hatten af for Kenneth P.. jeg har aldrig set en forsøge at lave brænder med de yderste centimeter af dækket
Citat fra: Kenneth P efter Juni 25, 2007, 08:34:16 pmSelvom lørdagen kostede en forstrækning i venstre baglår og 3 fede brændmærker på højre læg gik det jo helt forrygende Er det noget du har tænkt dig at uddybe nærmere, eller skal jeg bare nøjes med de løse rygter jeg har hørt
Ja det nytter jo nok ikke noget at komme med en eller anden smart bortforklaring, vidnerne var desværre talrige
Citat fra: Kenneth P efter Juni 26, 2007, 06:36:46 pmJa det nytter jo nok ikke noget at komme med en eller anden smart bortforklaring, vidnerne var desværre talrige Du prøver da ellers Kom så med den , eller skal SVea virkelig give sin version (og det ønsker du ikke )
SVea var ikke tilstede på tidspunktet.. hun har kun hørt rygterne