Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: B2 efter Juni 20, 2007, 12:38:33 pmDet er kun forvirrede trunter, og ligesindede der synes om den Jeg vil da lige påpege at jeg har Porresangen som ringetone på mobilen Så når den ringer kører der gyngende plastik-babser forbi mit indre øje
Det er kun forvirrede trunter, og ligesindede der synes om den
Citat fra: Olfert efter Juni 21, 2007, 11:45:51 amJeg vil da lige påpege at jeg har Porresangen som ringetone på mobilen Så når den ringer kører der gyngende plastik-babser forbi mit indre øje Det behøver man bestemt ikke have ringetone for at have ....... har jeg hørt
Jeg vil da lige påpege at jeg har Porresangen som ringetone på mobilen Så når den ringer kører der gyngende plastik-babser forbi mit indre øje
Citat fra: Olfert efter Juni 21, 2007, 11:45:51 amCitat fra: B2 efter Juni 20, 2007, 12:38:33 pmDet er kun forvirrede trunter, og ligesindede der synes om den Jeg vil da lige påpege at jeg har Porresangen som ringetone på mobilen Så når den ringer kører der gyngende plastik-babser forbi mit indre øje Det behøver man bestemt ikke have ringetone for at have ....... har jeg hørt
Citat fra: Kragh efter Juni 19, 2007, 06:53:40 pmKan desværre ikke deltage da, jeg har fået besked på at møde op i Karlstrup kirke og sige ja, et par gange. Og efterfølgende har jeg en masse gæster, og eftersom jeg selv skal betale, vil jeg også gerne smage maden....... Det var dog den mest usle undskyldning. Går du til violin-spil?
Kan desværre ikke deltage da, jeg har fået besked på at møde op i Karlstrup kirke og sige ja, et par gange. Og efterfølgende har jeg en masse gæster, og eftersom jeg selv skal betale, vil jeg også gerne smage maden.......
Citat fra: Freddy efter Juni 19, 2007, 10:46:02 pmCitat fra: Kragh efter Juni 19, 2007, 06:53:40 pmKan desværre ikke deltage da, jeg har fået besked på at møde op i Karlstrup kirke og sige ja, et par gange. Og efterfølgende har jeg en masse gæster, og eftersom jeg selv skal betale, vil jeg også gerne smage maden....... Det var dog den mest usle undskyldning. Går du til violin-spil?Og hvad er så din undskyldning Freddy
Fredag den 22. juni 2007. Regionaludsigter, der gælder til midnat, udsendt kl. 05.20 I dag kan det fortsat regne noget først på dagen især i den nordlige del, men efterhånden klarer det noget op sydvestfra med lidt eller nogen sol. Temp. op mellem 17 og 20 grader. Let til jævn vind fra nordvest og vest. I aften klart vejr og aftagende vind. Det ser lovende ud...
Tak for en hyggelig aften.Jeg håber ikke jeg var for kedelig selvom jeg mest var på sodavand.
Er B2 ikke ved at være lidt tynd i toppen? http://www.galleri.falkne.dk/displayimage.php?album=45&pos=19
Citat fra: Freddy efter Juni 24, 2007, 10:00:58 pmEr B2 ikke ved at være lidt tynd i toppen? http://www.galleri.falkne.dk/displayimage.php?album=45&pos=19
Ja tak til alle SVin som deltog natten til Lørdag skide huggeligt. havde vel en lille bøhman på lørdag morgen