Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg er på SV'eren derned - wouldn't miss it for the world..
Jeg bliver hentet af min husbond i bil Men jeg dukker op uanset om det regner, hagler eller sneer!!!
Jeg har et udestående med B2´s barduner
Men med hendes manglende kendskab, til en hver form for teknik, kan det jo være hvad som helst, hun går løs på
Nu er min bedre halvdel og svigerfamilien jo med til træffet, så det kan ske, at jeg vil overraske alle, og vise mig fra min pæne side Men du skal ikke satse på noget. Jeg har ikke haft så meget forberedelsestid til at øve mig på at forbedre min opførsel
Kan desværre ikke deltage da, jeg har fået besked på at møde op i Karlstrup kirke og sige ja, et par gange. Og efterfølgende har jeg en masse gæster, og eftersom jeg selv skal betale, vil jeg også gerne smage maden.......
Og skulle du finde på det, vil BILLEDERNE kunne ses her allerede Søndag
Det kunne være man skulle tage et cam med, og evt. tage et par solide nærbilleder af B2 i løbet af aftenen...
Nok fordi jeg altid har været ædru og afdæmpet der nede
Citat fra: B2 efter Juni 19, 2007, 01:15:40 pmOg skulle du finde på det, vil BILLEDERNE kunne ses her allerede Søndag Det kunne være man skulle tage et cam med, og evt. tage et par solide nærbilleder af B2 i løbet af aftenen...