Har lige kigget på Riefenversandt.de og de har et sæt magen til dem jeg har på for omkring 1700kr + forsendelse... Afhængift af forsendelse og monteringsomkostninger så er det en del billigere end Alex 3000kr incl montering. Hvad vil i foreslå at jeg gør - kører en tur op til Alex og sparer mig besværet ved selv at finde en der gider at montere for at spare et par 100kr eller tager mig besværet og går glip af nogle solskinsdage på 2 hjul?!?!?
Og ØV hvor er det her altså bare nederen!!!! Pengene går lige ud af mit Powercommander/Pipercross/Tændingsadvancer-budget!!!
Tjah, det er et dilemma! Havde jeg r*ven fuld af mønt, købte jeg hellere end gerne hos danske forhandlere, og da specielt vores egen Alex! Men nu er jeg desværre SU-slave, og er derfor nødt til at skære nogle hjørner hist og her indimellem (jeg håber du forstår, Alex
).
SVJV vil Alex nu også gerne montere, selv om du kommer med dine egne dæk. Og så har du stadig sparet nogle kroner. Samt støttet Alex en lille smule alligevel. Så er spørgsmålet blot, om du kan vente de dage det tager at få dækkene herop. Det må være et spørgsmål om dit eget temperament.