Jeg tror det er batteriet det er galt med, den lader jo fint
har det været kørt helt flat, så skal der en solid lader til at få det op og køre igen.
Olfert
Min mistanke samler sig også omkring batteri.
Jeg har dog ladet på det (1.5A hele natten) og derefter var det fint istand til at starte SV'eren.
Du kan evt sætte et batteri som er ok paralelt med det dårlige når du lader, for nogle ladere kan ikke rejse et batteri som er helt fladt, men når der er et ok paralelt, lader den langsomt det dårlige med op...
Langsomt er der næppe tale om ...... Hvis du målte strømmen fra det gode batteri til det dårlige ville du nok få et chock
Dog skal du ikke bruge et almindeligt multimeter til at måle med (her rækker 10A området ikke). Desuden vil du ikke få det sande billede da multimeterets indre modstand vil være det der bestemmer strømmen.
Jeg vil dog ikke afvise at sådan et chock behandling kan redde et slattent batteri, men måden er dog noget brutal. Alt efter de to implicerede batteriers stand kan det også være en risikabel affære hvis ledningerne mellem dem er for gode
Nå nu fortaber jeg mig i teoretiske betragtninger
Har i nogen erfaringer med levetid af MC-batterier