Forfatter Emne: Søger råd  (Læst 7207 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Søger råd
« Svar #15 Dato: Maj 15, 2007, 03:28:47 pm »
En Tissan Sunny er nu ikke en voldsomt stor bil, den er vel nærmest i klasse med Golf (de ældre). Micra'en er endnu mindre, lidt som en Polo.

JA! Størrelsen mindre hedder sæbekassebil - men den går også langt på literen!
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Søger råd
« Svar #16 Dato: Maj 15, 2007, 04:31:44 pm »
Hvad med en Fiat Cinquecento 1,1 sporting? Min mor har sådan en rasende fræk lille gul sag :)

Fiat elektronik er ikke det bedste i verden..

Hva snakker du om???? :brok:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Søger råd
« Svar #17 Dato: Maj 15, 2007, 05:04:48 pm »
Hvad med en Fiat Cinquecento 1,1 sporting? Min mor har sådan en rasende fræk lille gul sag :)

Fiat elektronik er ikke det bedste i verden..
Jamen Jesper, nu er du jo Tissan-mand, og i dine øjne er der stort set ikke andet der dur. Derfor kan du sagtens fremhæve dårligdomme ved alt andet end Tissan. En VW-tilhænger vil sikkert kunne fremhæve en masse dårligdomme ved Tissan (det er blot et eksempel). Jeg tror, der er fordele og ulemper ved alt. Hvor mange af os kender ikke en onkel, en kammerat eller naboens kusine, som lige havde købt ny bil, og allerede efter en måned var der et eller andet galt.
Jeg håber, Majse finder en hæderlig lille bil. Og også, at hun ikke er alt for snæversynet i sit valg (eller lader sig råde for meget af en snæversynet "hjælper").
Jeg har vel haft 6-8 biler, alle af forskellig mærke og model, både japanske, europæiske og amerikanske, og jeg har haft både gode og dårlige oplevelser med stort set dem alle. Om det er egnet som erfaringsgrundlag tvivler jeg faktisk på, derfor vil jeg slet ikke nævne hverken bilerne eller oplevelserne.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Søger råd
« Svar #18 Dato: Maj 15, 2007, 05:09:47 pm »
Hvor mange af os kender ikke en onkel, en kammerat eller naboens kusine, som lige havde købt ny bil, og allerede efter en måned var der et eller andet galt.
Ja, eller en søster som nåede at køre 14km i sin spirtnye S-max inden den kørte i smadder på motorvejen... hun nåede sgu' ikke engang at komme hjem fra forhandleren... :shock:

Nå, tilbage til emnet: Majse, jeg skulle hilse at sige fra ham som jeg sendte en PM om, at han har syv forskellige på lager som møder dine kriterier. Han er fra Nykøbing, så det er da ikke så langt fra dig...
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Søger råd
« Svar #19 Dato: Maj 16, 2007, 08:27:22 pm »
Jeg takker for jeres råd og for jeres hjælpsomhed... Men nu behøver jeg den ikke mere... Jeg har fundet min "nye" bil... Den blev til en Toyota Corolla 1,3 XLi 3-dørs i sort metallic.

Super flot stand.. der var dog en flænge i forruden som helt klart vil løbe.. Men det skulle ikke afholde mig fra at købe den... Så må ruden jo bare skiftes... til den tid....

Takker for jeres hjælp drenge og piger....

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Søger råd
« Svar #20 Dato: Maj 16, 2007, 09:16:19 pm »
... for under 20.000???? Damn.
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Søger råd
« Svar #21 Dato: Maj 16, 2007, 10:16:28 pm »
hehe ... jeg har købt en Skoda ...  :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Søger råd
« Svar #22 Dato: Maj 16, 2007, 10:29:29 pm »
hehe ... jeg har købt en Skoda ...  :wink:
:shock: Hvad med Pug'en?
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

GTI

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 767
  • Go big or go HOME!
Re: Søger råd
« Svar #23 Dato: Maj 16, 2007, 10:42:08 pm »
Hvor mange af os kender ikke en onkel, en kammerat eller naboens kusine, som lige havde købt ny bil, og allerede efter en måned var der et eller andet galt.
Ja, eller en søster som nåede at køre 14km i sin spirtnye S-max inden den kørte i smadder på motorvejen... hun nåede sgu' ikke engang at komme hjem fra forhandleren... :shock:

Nå, tilbage til emnet: Majse, jeg skulle hilse at sige fra ham som jeg sendte en PM om, at han har syv forskellige på lager som møder dine kriterier. Han er fra Nykøbing, så det er da ikke så langt fra dig...


Og jeg har opplevet å selge en ny VW Jetta TDI DSG som stoppet etter 1 km kjøring... Og en kamerats kjøreskole har byttet 5 av totalt 8 Golf V GTI 200Hk pga alt for mye problemer.. De kjører nå BMW...(og Saab).. Så problemer kan man oppleve med alle merker..

Å ja, til lykke med bilen Majse. Det er et FORNUFTIG kjøp...
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)


Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Søger råd
« Svar #24 Dato: Maj 17, 2007, 12:04:47 am »
... for under 20.000???? Damn.
arrh lad os sige 24.500 med vintersutter og voksbehandling :-)
   

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Søger råd
« Svar #25 Dato: Maj 17, 2007, 12:10:28 am »
Jeg takker for jeres råd og for jeres hjælpsomhed... Men nu behøver jeg den ikke mere... Jeg har fundet min "nye" bil... Den blev til en Toyota Corolla 1,3 XLi 3-dørs i sort metallic.

Majse, du er en sveske!!  :D
Det er lige min drømmebil - jeg vil dog have stationcar-udgaven  :afro:
Så kan vi lave Toyota-træf til vinter når SVinene er i stalden under varmelampen.

Wroum wroum,
Nælz 8)
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Søger råd
« Svar #26 Dato: Maj 17, 2007, 12:17:28 am »
hehe ... jeg har købt en Skoda ...  :wink:
:shock: Hvad med Pug'en?

Lånte den ud til en "fælles bekendt" .... hun øhh kom tilbage med den "totalskadet" .... Når men hun er ok og jeg har fået en vinterbil ... EN SKODA .... hehe

xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Re: Søger råd
« Svar #27 Dato: Maj 17, 2007, 01:45:17 am »
Jeg takker for jeres råd og for jeres hjælpsomhed... Men nu behøver jeg den ikke mere... Jeg har fundet min "nye" bil... Den blev til en Toyota Corolla 1,3 XLi 3-dørs i sort metallic.

Super flot stand.. der var dog en flænge i forruden som helt klart vil løbe.. Men det skulle ikke afholde mig fra at købe den... Så må ruden jo bare skiftes... til den tid....

Takker for jeres hjælp drenge og piger....

Fornuftigt valg, kunne ikke have foreslået noget bedre i den prisklasse, har selv 3 stk. som jeg servicerer for min kammerat og hans mor og de er uhyggeligt stabile, så den skal du nok blive glad for  :D
SV1000SK4

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Søger råd
« Svar #28 Dato: Maj 17, 2007, 02:10:34 am »
... for under 20.000???? Damn.
arrh lad os sige 24.500 med vintersutter og voksbehandling :-)

Ja og ny tandrem, kobling, bremsekaliber, bremserør, og forrør +  nyere køler og nyere motor og rimelig nye dæk...  :D jeg tror selv det er et godt køb... og jeg er tilfreds selv om det var lidt over mit budget...

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Søger råd
« Svar #29 Dato: Maj 17, 2007, 09:24:56 am »
Jeg takker for jeres råd og for jeres hjælpsomhed... Men nu behøver jeg den ikke mere... Jeg har fundet min "nye" bil... Den blev til en Toyota Corolla 1,3 XLi 3-dørs i sort metallic.

Majse, du er en sveske!!  :D
Det er lige min drømmebil - jeg vil dog have stationcar-udgaven  :afro:
Så kan vi lave Toyota-træf til vinter når SVinene er i stalden under varmelampen.

Wroum wroum,
Nælz 8)

I orden...  :D :D