Hvad med en Fiat Cinquecento 1,1 sporting? Min mor har sådan en rasende fræk lille gul sag
Fiat elektronik er ikke det bedste i verden..
Jamen Jesper, nu er du jo Tissan-mand, og i dine øjne er der stort set ikke andet der dur. Derfor kan du sagtens fremhæve dårligdomme ved alt andet end Tissan. En VW-tilhænger vil sikkert kunne fremhæve en masse dårligdomme ved Tissan (det er blot et eksempel). Jeg tror, der er fordele og ulemper ved alt. Hvor mange af os kender ikke en onkel, en kammerat eller naboens kusine, som lige havde købt ny bil, og allerede efter en måned var der et eller andet galt.
Jeg håber, Majse finder en hæderlig lille bil. Og også, at hun ikke er alt for snæversynet i sit valg (eller lader sig råde for meget af en snæversynet "hjælper").
Jeg har vel haft 6-8 biler, alle af forskellig mærke og model, både japanske, europæiske og amerikanske, og jeg har haft både gode og dårlige oplevelser med stort set dem alle. Om det er egnet som erfaringsgrundlag tvivler jeg faktisk på, derfor vil jeg slet ikke nævne hverken bilerne eller oplevelserne.