Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
HejSer kanon ud, hvad så med de to potter, er de til salg.Send mig evt. en mail.MvhCasper
Citat fra: capstardk efter Maj 14, 2007, 08:51:39 pmHejSer kanon ud, hvad så med de to potter, er de til salg.Send mig evt. en mail.MvhCasperDe er solgt mester.Vester
Ser godt ud med den nye rumpe, men flere billeder tak! Citat fra: Vester efter Maj 14, 2007, 09:27:42 pmCitat fra: capstardk efter Maj 14, 2007, 08:51:39 pmHejSer kanon ud, hvad så med de to potter, er de til salg.Send mig evt. en mail.MvhCasperDe er solgt mester.VesterMå man være så fræk at spørge hvad du fik for dem? Så du havde dem til salg på MCG.Hygge
Citat fra: Mads efter Maj 14, 2007, 09:38:20 pmSer godt ud med den nye rumpe, men flere billeder tak! Citat fra: Vester efter Maj 14, 2007, 09:27:42 pmCitat fra: capstardk efter Maj 14, 2007, 08:51:39 pmHejSer kanon ud, hvad så med de to potter, er de til salg.Send mig evt. en mail.MvhCasperOkay, men det kunne da have været værre - 3000 er da også en slags penge HyggeDe er solgt mester.VesterMå man være så fræk at spørge hvad du fik for dem? Så du havde dem til salg på MCG.HyggeDer kommer flere billeder når rizoma blinkene kommer på,så kan der også tages lidt biller ude i bedre lys måske;)Jeg fik ikke en skid for de potter,jeg fik 3000 kr så det var ik det vilde,men sys også de var noget svære at afsætte.HyggeVester
Ser godt ud med den nye rumpe, men flere billeder tak! Citat fra: Vester efter Maj 14, 2007, 09:27:42 pmCitat fra: capstardk efter Maj 14, 2007, 08:51:39 pmHejSer kanon ud, hvad så med de to potter, er de til salg.Send mig evt. en mail.MvhCasperOkay, men det kunne da have været værre - 3000 er da også en slags penge HyggeDe er solgt mester.VesterMå man være så fræk at spørge hvad du fik for dem? Så du havde dem til salg på MCG.Hygge
Citat fra: capstardk efter Maj 14, 2007, 08:51:39 pmHejSer kanon ud, hvad så med de to potter, er de til salg.Send mig evt. en mail.MvhCasperOkay, men det kunne da have været værre - 3000 er da også en slags penge HyggeDe er solgt mester.Vester
DET HEDDER SYNES! (Undskyld.. Jeg er sprog-nazi, jeg ved det godt.. Det er bare SÅ sms-agtigt at skrive sys og ikke synes!)(Bortset fra det, har det pyntet at få de fæle potter af )
Ja det sys jeg oz Vester
Sms-agtigt - det er vidst ikke meget bedre hva Ole? - alt er sår'n-lidt-agtigt på SMS..
Citat fra: Jesper Jensen efter Maj 16, 2007, 01:57:08 pmSms-agtigt - det er vidst ikke meget bedre hva Ole? - alt er sår'n-lidt-agtigt på SMS.. Du antager, at jeg ikke er bevidst om mit sprogbrug?
Citat fra: Ole efter Maj 16, 2007, 02:15:45 pmCitat fra: Jesper Jensen efter Maj 16, 2007, 01:57:08 pmSms-agtigt - det er vidst ikke meget bedre hva Ole? - alt er sår'n-lidt-agtigt på SMS.. Du antager, at jeg ikke er bevidst om mit sprogbrug? Han har hørt dig tale, så det er nok lidt mere end en antagelse