min gør det nu altså også.. og det virker sku også som om det kommer op igennem indsugningen og ikke udstødningen.. jeg kører selv med pipercross, fullsystem og powercomander.. så den skulle jo gerne stå som den skal..
det giver nogle gange også en underlig lugt? KUNNE VÆRE VI SKULLE FINDE UD AF OM DET KAN LAVES????
Jeg kan ikke lade være med at tænke på biler og deres insprøjtningssystemer. De kører jo med "fuel cut off" eller sagt på almindelig dansk - lukker for dyserne under motorbremsning. Når dyserne lukker helt som på en bil KAN der ikke opstå nogen forbrændinger. Det undrer mig bare hvorfor en SV ikke lukker for dyserne under motorbremsning.
Min skyder og skralder som en stiv nytårsidiot med høj hat og klap for øjet. Jeg har KN på og åbne Ixil potter. Faktisk gør den det så meget at jeg seriøst har lagt lidt penge tilside til bødekassen til den dag panserne ruller op bagved mig.
Jeg har dog fået den stillet lidt federe i blandingen (omkring 5% i mellemområdet) og det har hjulpet lidt. Nu skyder den ved gasslip, når den er varm og ved nedgearing. Men det lyder sgu da alt for råt og pissefedt. Grunden til jeg fik den stillet til at få lidt federe blanding er udelukkende at jeg var nervøs for at den gik for magert. For min skyld må den knalde og sprutte som en havneluder for min skyld.
Det er jo et stykke ufornuftigt og emotionelt legetøj, der hver gang jeg kører på den skal få mig til at grine bredt. Og det klarer den hver gang. Gik jeg op i fuel-cut og brændstof økonomi købte jeg en Yaris.
Jeg synes kun bæstet er charmerende når det beslutter sig for at smide en potfuld uforbrændt højoktan benz bagud til ingen nytte udover lydeffekterne