Forfatter Emne: Ledninger i rum under bagsædet på SV1000sk7  (Læst 6724 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Ledninger i rum under bagsædet på SV1000sk7
« Svar #15 Dato: Maj 14, 2007, 04:02:33 pm »
Det er noget sjusk...det der!!!  :brok:

Jeg har monteret en alarm på min SV´er (dvs. en del flere ledninger) og det ser på ingen måde sådan ud, og så har jeg stadig plads til skivelås og kædelås under sædet! de ledninger kan ligge meget pænere!

Må vi se billeder af det? Så vi kan se hvordan det kan gøres.....tror mange kører rundt med noget rigtig lort under sædet....

Jeg kan godt forstå at du spørger men jeg vil ikke sætte billeder ind pga. at der er monteret alarm, det er jo muligt for andre end SV brugere at se billeder.  :|

Hvis vi en dag mødes til en SV tur så kan jeg vise dig det.  :)

Sorry, den tanke havde jeg ikke lige fået..du har ret...
Hvis andre har lavet orden i rodet og gerne vil vise det frem så post gerne billeder. Er selv gået igang med lidt oprydning efter der er monteret nyt undertray og blinklys.....billeder når jeg bliver færdig...
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

jesvj

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #16 Dato: Maj 14, 2007, 04:19:29 pm »
Hejsa,
Nu har jeg bestilt tid til første service på mandag og forhandleren lovede at de nok skulle få styr på ledningerne. Så må vi se hvordan det kommer til at se ud :-)
Du har ikke ligefrem spildt tiden med at holde stille, hva? :-)
Næh, jeg kører da en del km :-) Min gamle Fazer 600 fik jeg da også kørt 65k km over fem år, så den havde gået 82500 km da jeg solgte den. Det bliver spændende at se hvordan SV'en(d?) klarer de km :-)

Damage

• Gæst
« Svar #17 Dato: Maj 14, 2007, 06:51:59 pm »
Hejsa,
Nu har jeg bestilt tid til første service på mandag og forhandleren lovede at de nok skulle få styr på ledningerne. Så må vi se hvordan det kommer til at se ud :-)
Du har ikke ligefrem spildt tiden med at holde stille, hva? :-)
Næh, jeg kører da en del km :-) Min gamle Fazer 600 fik jeg da også kørt 65k km over fem år, så den havde gået 82500 km da jeg solgte den. Det bliver spændende at se hvordan SV'en(d?) klarer de km :-)

Hæ hæ...det er da sjovt, jeg er også kommet fra en Fazer 600 som jeg kørte 40.000km over 5 år. Jeg var meget glad for Fazer´en og har kørt europa tyndt på den, så SV´eren har meget at leve op til. :)
Jeg synes det kræver lidt at blive "dus" med SV´eren, nok mest fordi det er en V2 med mange vibrationer, men efterhånden som jeg har kørt nogle km så synes jeg det er en fed motor.  :twisted:

Hvordan har du haft det med at skifte til en SV1000 ?
« Senest Redigeret: Maj 14, 2007, 06:53:44 pm af René T »

jesvj

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #18 Dato: Maj 14, 2007, 09:38:50 pm »
Hæ hæ...det er da sjovt, jeg er også kommet fra en Fazer 600 som jeg kørte 40.000km over 5 år. Jeg var meget glad for Fazer´en og har kørt europa tyndt på den, så SV´eren har meget at leve op til. :)
Jeg synes det kræver lidt at blive "dus" med SV´eren, nok mest fordi det er en V2 med mange vibrationer, men efterhånden som jeg har kørt nogle km så synes jeg det er en fed motor.  :twisted:

Hvordan har du haft det med at skifte til en SV1000 ?
Jeg er egentlig overrasket over hvor velopdragen v2'eren er, f.eks. at det er muligt at slippe gas og kobling helt  i 1. med 13 km/t og den stadig går helt jævnt. Jeg skal lige vænne mig til ikke at kunne give fuld hane fra 2000 rpm, men det har der nu heller aldrig været en fornuftig grund til andet at det var sjovt at man kunne :-)

Vibrationerne er da kraftigere, men på de 150 km-ture jeg har været på har det ikke været generende. Kørestillingen (s-model) kræver lidt tilvænning, men det går alligevel meget smertefrit. Man kan jo trods alt sidde ganske oprejst, når man sidder op ad tanken. Jeg skal også lige træne min fartfornemmelse lidt, for på Fazeren kunne man mærke når det gik stærkt på fartvinden, sådan er det slet ikke i samme grad på sv'en. Det hjælper så heller ikke at speedometret sidder for lavt til at kunne ses uden at kigge ned (for mit vedkommende) og i øvrigt er digitalt så man ikke kan aflure det i øjenkrogen.

Alt i alt er jeg dog meget tilfreds og er sikker på at jeg nok skal få rigtig mange gode km på den :-)

jesvj

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #19 Dato: Maj 21, 2007, 01:50:08 pm »
Hejsa,
så kom der styr på ledningsrodet og der kom også en Scott-oiler på. Reservoiret sidder på den anden side af stelrørene i højre side:

Der er i øvrigt frit helt ned til bunden af rummet, så der er blevet plads til en hel del.
--
mvh Jes

Damage

• Gæst
« Svar #20 Dato: Maj 21, 2007, 02:29:24 pm »
Præcis...sådan skal det se ud.  :thumbsup:

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #21 Dato: Maj 21, 2007, 02:39:52 pm »
Præcis...sådan skal det se ud.  :thumbsup:
X2
Det ser meget bedre ud! :thumbsup:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...