Forfatter Emne: Ledninger i rum under bagsædet på SV1000sk7  (Læst 6730 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jesvj

• Scooterfjæs
  • *
Ledninger i rum under bagsædet på SV1000sk7
« Dato: Maj 13, 2007, 11:47:32 am »
Hejsa,

Jeg fik min nye SV1000sk7 i fredags og er rigtig glad for den :-) Dog synes jeg at rummet under sædet er et værre rod af ledninger, sikringsbox og andre småting som hænger i et par strips. På en anden ny sv'er sad det noget bedre, men det var alligevel rodet. Kigger jeg i værkstedsmanualen (side 7 i http://www.sv650.org/SV_service_manuals/SV1000_manuals/7_Electrical_System.pdf)  ser det ud til at sikringsboksen skal være helt nede under førersædet.

Jeg går ud fra at det er noget forhandleren monterer og at det er forklaringen på rodet. Hvordan ser det ud på jeres SV1000'ere? I må meget gerne sende nogle billeder, jeg sender selv et billede af rodet på min SV'er inden for et par timer.

Mvh Jes Vestervang, Aalborg

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Ledninger i rum under bagsædet på SV1000sk7
« Svar #1 Dato: Maj 13, 2007, 11:50:43 am »
jeg tror ikke at jeg har lyst til at offentliggøre billeder af fuglereden under mit bagsæde :oops: :oops: :innocent:

Damage

• Gæst
« Svar #2 Dato: Maj 13, 2007, 12:09:08 pm »
Hvis du har fået monteret en anden nummerpladeholder så er det "beslag" som sikringsholderen sidder på også fjernet (det er en del af nummerpladeholderen). Jeg har også måtte sætte min sikringsholder fast med strips til stellet (jeg har Hamicad Fender på min).
Da jeg fik min SV1000SK6 synes jeg også at ledningsnettet så lidt rodet ud i forhold til de Yamaha´er jeg har haft. Det er helt klart at Suzuki
har sparet lidt her og der for at holde prisen nede på SV´eren.

Hvis du tager et billede af dit rum under sædet så kan man jo kommenterer om det er rodet eller ej i forhold til ens eget, det er lidt mere besværligt hvis alle skal lægge billeder op af deres rum under sædet.  :wink:

jesvj

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #3 Dato: Maj 13, 2007, 12:18:36 pm »
Hej René,

Jeg har fået ombygget bagskærmen (fik cyklen leveret med det), men havde ikke regnet med det ville have betydning for ledningsrodet.
...og ja, jeg burde selvfølgelig starte med at poste et billede af min :-) Desværre går der lige en times tid inden den er indenfor rækkevidde (sidder og roder med afgangsprojekt på uni, surt når har en ny cykel stående).

jesvj

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #4 Dato: Maj 13, 2007, 03:24:13 pm »
Hej igen,

Så er der et billede af spaghettigryden:

Det ser ud til at Rizoma-nummerpladeholderen ligefrem har en dims til at spænde sikringskassen fast på. Hvad forhandleren har tænkt på kan man så undre sig lidt over, men ved nærmere eftertanke er det nok bare fordi de ikke er færdige med at rode dernede fordi de mangler at montere en Scottoiler. Menæhh, er sikringsboksen monteret under føresædet  som værkstedshåndbogen viser på jer andres?

Mvh Jes
« Senest Redigeret: Maj 13, 2007, 03:36:05 pm af jesvj »

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #5 Dato: Maj 13, 2007, 04:17:22 pm »
Ja, men min er også en K3'er - der skal den være under førersædet.  Jeg mener at den blev flyttet fra og med K4 modellerne.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

BrianS

• Roadracer
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
« Svar #6 Dato: Maj 13, 2007, 08:45:22 pm »
På min 650 K4 sidder den under passager sædet.

Det ser da ikke godt ud under dit sæde. Man må da håbe at de har loddet ordentligt, så lodningerne på modstandene ikke knækker pga vibrationer.

Damage

• Gæst
« Svar #7 Dato: Maj 13, 2007, 10:39:17 pm »
Det er noget sjusk...det der!!!  :brok:

Jeg har monteret en alarm på min SV´er (dvs. en del flere ledninger) og det ser på ingen måde sådan ud, og så har jeg stadig plads til skivelås og kædelås under sædet! de ledninger kan ligge meget pænere!

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Maj 14, 2007, 12:28:01 am »

x2  Det skal du sku ikke finde dig i - har aldrig set noget lignende..... at de overhovedet vil være bekendt at aflevere sådan noget.... :shock: :shock: :shock:

Mvh
Gd
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

skyggen

• Sandt SVin
  • 90*V2 sjover
« Svar #9 Dato: Maj 14, 2007, 12:22:54 pm »
jeg smider lige et billede af min såkaldte fuglerede ind i aften, men det sidder sku meget godt på min, men har jo heller ikk fået PCIII mont. endnu :brok:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

jesvj

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #10 Dato: Maj 14, 2007, 01:14:08 pm »
Hejsa,
Nu har jeg bestilt tid til første service på mandag og forhandleren lovede at de nok skulle få styr på ledningerne. Så må vi se hvordan det kommer til at se ud :-)

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #11 Dato: Maj 14, 2007, 01:23:36 pm »
Hejsa,
Nu har jeg bestilt tid til første service på mandag og forhandleren lovede at de nok skulle få styr på ledningerne. Så må vi se hvordan det kommer til at se ud :-)

Du har ikke ligefrem spildt tiden med at holde stille, hva? :-)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

SA

• Roadracer
« Svar #12 Dato: Maj 14, 2007, 02:29:10 pm »
Hejsa,

Du har ikke ligefrem spildt tiden med at holde stille, hva? :-)

Et kilo-Svin KAN slet ikke holde stille.....!!!!!!!! :lol:

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #13 Dato: Maj 14, 2007, 03:31:46 pm »

Jeg har monteret en alarm på min SV´er (dvs. en del flere ledninger) og det ser på ingen måde sådan ud, og så har jeg stadig plads til skivelås og kædelås under sædet! de ledninger kan ligge meget pænere!

Må vi se billeder af det? Så vi kan se hvordan det kan gøres.....tror mange kører rundt med noget rigtig lort under sædet....
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Damage

• Gæst
« Svar #14 Dato: Maj 14, 2007, 03:47:11 pm »

Må vi se billeder af det? Så vi kan se hvordan det kan gøres.....tror mange kører rundt med noget rigtig lort under sædet....

Jeg kan godt forstå at du spørger men jeg vil ikke sætte billeder ind pga. at der er monteret alarm, det er jo muligt for andre end SV brugere at se billeder.  :|

Hvis vi en dag mødes til en SV tur så kan jeg vise dig det.  :)
« Senest Redigeret: Maj 14, 2007, 03:48:53 pm af René T »