NU er jeg ved at være lidt sur.
Afleverede jo min MC onsdag aften, for at de skulle lave overstående torsdag.
Ringede jo til dem fredag og bla bla. (Se igen ovenstående)
Har så ringet til dem igen i dag, og nu har de ikke tid til at se på den før, tidligst fredag eftermiddag, for derefter at skulle finde en tid til at lave den.
Værkføren sagde også at baglygten skulle opføre sig sådan... Kan det passe?
De ville så prøve at få det til at virke, men de havde desværre kun 2 forskellige modstande, så det var ikke sikkert at de kunne få det til at virke...
Så nu er jeg lidt oppe at ringe.
Hvis de ikke kunne få det til at virke, blev de nødt til at sætte alm. blinklys på - evt. andre eftermonterede blinklys, da jeg satte mig stærkt imod de originale.
Hvis de gør dette, hvad skal jeg så sætte på? Vil jo gerne beholde de klare baglygter - generelt kun klart glas!!! er det muligt? Nogen der har billeder af nogle blinklys med hvidt glas, hvor jeg kan forstille mig de samme på min. Også gerne noget med en baglygte i klar, hvis nogen har noget med det...
Så må de jo sætte det på den.... Det skal sgu se ordentligt ud....
Det eneste positive ved samtalen var at de pludselig kunne finde original potte med mere, som jeg kunne få med. (Men først efter jeg fortalte dem, at jeg vidste at den tidligere ejer havde afleveret det med)..... Så ikke helt positiv alligevel...
Mads