Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvor godt er lyset eller`s til forskæld, altså er det meget bedre med Bi-xenon ?Efter jeg lavede min SV om til "S" er jeg blevet godt skuffet over hvor dårligt forlys der faktisk er på den, selv med den store grimme runde forlygte på "N" er lyset markant bedre..
Min er så en S men here goes:Hvis du løfter tanken, piller toppen at luftfilterkassen, piller "snablen" ud af låget, monterer låget igen.Nu skulle du gerne have plads til en ballast lige foran luftfilterkassen. Og der forest på stellet er der også hul til ledningsføring.Sådan ser det ihvertfald ud på en S K4.Alternativt er at placere den inde i luftfilterkassen og så trække ledningerne ud gennem et hul i sider i nogle tætsluttende gummigennemføringer.håber du kan bruge det til noget. SørenG
Citat fra: jimstar efter Maj 09, 2007, 02:41:03 amHvor godt er lyset eller`s til forskæld, altså er det meget bedre med Bi-xenon ?Efter jeg lavede min SV om til "S" er jeg blevet godt skuffet over hvor dårligt forlys der faktisk er på den, selv med den store grimme runde forlygte på "N" er lyset markant bedre..Utroligt, min S lyser virkelig godt. Kan det ikke bare være en justering eller nye pærer der skal til ?? MvhGD
Citat fra: Grand Danois efter Maj 13, 2007, 09:37:23 pmCitat fra: jimstar efter Maj 09, 2007, 02:41:03 amHvor godt er lyset eller`s til forskæld, altså er det meget bedre med Bi-xenon ?Efter jeg lavede min SV om til "S" er jeg blevet godt skuffet over hvor dårligt forlys der faktisk er på den, selv med den store grimme runde forlygte på "N" er lyset markant bedre..Utroligt, min S lyser virkelig godt. Kan det ikke bare være en justering eller nye pærer der skal til ?? MvhGDHmm jeg ved det ikke, det var ellers helt nye pære jeg startede ud med men det kan være det er noget billig skrammel jeg har købt ( Harald nyborg pære )
Vil lige hører om der er nogen der kender et sted på nettet at købe Xenon kits, hvor der IKKE skal trækkes 12 volt til batteriet? - til rimelige penge selvfølgelig. Var i bilexperten i dag, og han havde et sæt til 2200,- uden der skulle trækkes 12 volt fra batteriet. Så det må kunne fås billigere på nettet et eller andet sted.
Citat fra: MUUNK efter Maj 15, 2007, 10:59:17 pmVil lige hører om der er nogen der kender et sted på nettet at købe Xenon kits, hvor der IKKE skal trækkes 12 volt til batteriet? - til rimelige penge selvfølgelig. Var i bilexperten i dag, og han havde et sæt til 2200,- uden der skulle trækkes 12 volt fra batteriet. Så det må kunne fås billigere på nettet et eller andet sted.Hvorfor vil du ikke trække direkte fra batteriet? Det er da det bedste/mest stabile sted at hente forsyningen fra. Du kan desuden selv bestemme dimensionen på kablingen, og risikerer på den måde heller ikke at overbelaste det eksisterende ledningsnet.
Ham her: http://www.busazilla.com/hid_kit.php sælger ifg ham selv plug-n-play løsninger, både som "alm" xenon og bi-xenon til hhv ca. 600,- og 1000,- DKK i flere forskellige farver (fra 3000 til 12000 Kelvin).... Om de er noget værd skal jeg ikke kunne udtale mig om.../bo
Citat fra: Bo efter Maj 16, 2007, 11:09:29 amHam her: http://www.busazilla.com/hid_kit.php sælger ifg ham selv plug-n-play løsninger, både som "alm" xenon og bi-xenon til hhv ca. 600,- og 1000,- DKK i flere forskellige farver (fra 3000 til 12000 Kelvin).... Om de er noget værd skal jeg ikke kunne udtale mig om.../boSå vidt jeg kan se, så er systemet kun plug and play til Hayabusa. Jeg kan ikke finde noget om, at det skulle passe til et SVin.