Forfatter Emne: SV Summer Meet 2007 ....... Spørgsmål og svar ......  (Læst 53098 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
Re: SV Summer Meet 2007 ....... Spørgsmål og svar ......
« Svar #45 Dato: Juli 22, 2007, 10:58:12 am »
Først takker vi for det fine initiativ. Ringfætteren og jeg. Vi glæder os til at komme og nyde en øl, mere bliver det nok ikke til selv om viljen er der, nu har vi været tørlagt i et halvt år :shock:

Vores spørgsmål går på om vi jyder/fynboer skal køre samlet derover (jeg kan forstå at Ole allerede smutter derover om fredagen), evt med opsamling forskellige steder fx Frederecia, Nyborg, evt steder på sjælland?????
Endnu engang tak for initiativet, det er sgu ikke så vigtigt hva vi får at spise, bare vi får noget andet end en brun pose med selvvarmende mad, det er ikke så vigtigt hva vi skal høre, bare det ikke er en skrattende radio med en masse snak, det der er vigtigt er at der ermange der kommer og får en hyggelig dag/aften/nat ud af det.

Af erfaring ved jeg at selvom man har været tørlagt et halvt år, så har man løst til mere end en kop øl når man får lov igen...

Samlet kørsel... Jeg regner med at tage bilen fra fyn, så nogle fra øen der vil tage biken der ovre, så kan jeg godt tage baggage med for dem der ikke kan have det med på de to hjul.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

scar

• Sandt SVin
Re: OPRÅB ANG. SVINEFESTEN
« Svar #46 Dato: Juli 22, 2007, 10:26:09 pm »
nu har jeg sidet og læst en masse post´s ang svfesten, og er sku ikke blevet meget klogere på om festen blir til noget eller ej. jeg ville sku synes det er tragisk hvis festen går i vasken, for syntes det var smadder hyggeligt sidste år og mødte en masse fine mennesker. jeg ville meget gerne hjælpe til med planlægningen, men er ret sikker på i (festudvalget) ville blive trætte af min manglende tid til at kunne deltage så meget som jeg forventer det kræver (ret mig hvis jeg tar fejl og send en pm hvis der er noget jeg kan gøre). ang maden vil jeg da klart fortrække at det bliver er SVin vi griller, og jeg kan godt stå for at komme med en grill til formålet (hvis der er 380v) så det heller ikke tar lige så lang tid at lave svinet som sidste år, har mulighed for at låne en delvist lukket grill der kører selv.
Ang musikken så er det da helt klart at foretrække at der komme live musik, så det kan jeg kun støtte op om. :thumbsup:
nu med gixxer 1000k8:o)

Benjii

• Roadracer
« Svar #47 Dato: Juli 22, 2007, 10:44:00 pm »
PAAAAAAAAAAARTY
Bandet og morgenhård har nu styr på musikken og hvordan det skal løbe af staben, så GLÆD i jer bare  :afro:
« Senest Redigeret: Juli 22, 2007, 10:49:41 pm af Benjii »
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

karienknojern

• Søndagskører
  • **
  • honde jahh....
« Svar #48 Dato: Juli 23, 2007, 12:30:35 pm »
Jeg vil også gerne hjælpe og være med.. Men er bange for jeg sidder med en fejl 40 her :oops:for jeg kan ikke finde ud af hvor jeg gør det... Troede det var nok at tilmelde sig på den anden tråd men det fik jeg nok ikke gjort rigtigt...
Kan det ikke laves med gaffa eller strips, kan det ikke laves *G*

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #49 Dato: Juli 23, 2007, 02:37:58 pm »
Hvis folk gerne vil hjælpe til, så mangler der nogen som vil købe ind, tilberede salat og div

Til Palle, jeg synes det er en god ide med grisen... Hvor mange kg vi skal have har jeg ingen ide om.. Jeg er absolut ikke madexpert..

Alternativ 1: Palle skaffer grisen mod forudbetaling selvfølgelig - nogen handler tilbehør ind mod forudbetaling - og andre tilbereder den mens andre kører tur eller drikker lidt øl og rigtig råhygger

Alternativ 2 : Vi tager selv kød, og hvad vi vil have at tilbehør til. der bliver købt kul og sat grille op og folk griller deres eget mad.

Synes man om Alternativ 1 eller 2 : Vi kommer ikke videre før der bliver givet forslag..

Kom med nogle ideer... Der er ikke lang tid til, og bliver det alternativ 1 og Palle stadig kan skaffe en gris, så skal han jo også lige have chancen for at bestille den i tide..

Kom så... :D :D :D

Alternativ 1

eller

Alternativ 2

Når folk melder at de kan da godt hjælpe med nogle ting, så skriv lige præcist hvad Í gerne vil hjælpe med. F.eks skærer salat  - og så bliver I skrevet på lige ud for det I gerne vil hjælpe med.. Blander jeg mig for meget, så bare sig til... Tænkte bare at der stadig mangler at få styr på nogle ting...  :D :D MADEN feks. Griner :D :D :D

Min egen mening..:
Jeg synes alternativ 1 er supert.. Det var skide hyggeligt sidste år... 

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #50 Dato: Juli 23, 2007, 03:11:47 pm »
Nå selv om jeg ikke skal med, så kan jeg jo godt bidrage med lidt! Nemlig en afstemning som er tilført, så i kan blive enige.  :innocent:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #51 Dato: Juli 23, 2007, 03:14:50 pm »
Tak Jannik... Super...

ahab

• Plastikrocker
« Svar #52 Dato: Juli 24, 2007, 06:59:12 pm »
Mjaah, nu har jeg ikke vaeret paa forum i noget tid, men er klart frisk paa fest  :orkester:

har lige smidt kaeresten afsted til australien i 6 maaneder, saa mine weekender er temligt frie... men jeg kunne ikke lige se en dato nogen steder.... kigger sikkert i den forkerte thread =D

/haps
/ahab

palle j

• Roadracer
« Svar #53 Dato: Juli 24, 2007, 07:37:23 pm »

Kom med nogle ideer... Der er ikke lang tid til, og bliver det alternativ 1 og Palle stadig kan skaffe en gris, så skal han jo også lige have chancen for at bestille den i tide..

jeg kan stadig skaffe et SVin  :D
og jeg ved heller ikke hvor mange Kg. der skal til pr.Person
Blå SV650S 00

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #54 Dato: Juli 24, 2007, 07:49:27 pm »

250 gram? Det synes jeg passer meget godt når jeg laver mad. Tilbehør derudover. Nogle spiser lidt mindre, nogle mere. Men siden vi alle er hærdebrede (*host*) bikere, kan det da godt være det skal være lidt mere ;) Specielt hvis der kun er salat som tilbehør.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #55 Dato: Juli 26, 2007, 02:46:05 pm »

250 gram? Det synes jeg passer meget godt når jeg laver mad. Tilbehør derudover. Nogle spiser lidt mindre, nogle mere. Men siden vi alle er hærdebrede (*host*) bikere, kan det da godt være det skal være lidt mere ;) Specielt hvis der kun er salat som tilbehør.

Har vi nogle erfaringer fra sidste år mht. mængden af kød? Det ville være rart at høre dem.

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
« Svar #56 Dato: Juli 26, 2007, 05:04:38 pm »

Prøv evt. at finde den tråd fra sidste år. Der mener jeg at vi snakkede om hvor meget svinet skulle være på.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #58 Dato: Juli 26, 2007, 07:07:48 pm »
40 kg cirka http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=2744.msg27756#msg27756

Det er godt nok meget kød, men ben vejer vel også noget. Var der meget tilbage?

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #59 Dato: Juli 26, 2007, 07:21:48 pm »
40 kg cirka http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=2744.msg27756#msg27756

Det er godt nok meget kød, men ben vejer vel også noget. Var der meget tilbage?

det erindrer jeg intet om :oops: :oops: