Nu har vi i den sidste uges tid, kørt en snak os festudvalgsfolk imellem. Og for at være helt ærlig, så hænger det mange af os langt ud af halsen, at skulle planlægge den denne gang. Vi har svært ved at gennemskue, hvad folk egentlig har lyst til, hvad folk er villige til at betale, hvad vi gør med mad og meget mere...
Vi har virkelig akut brug for input fra jer andre og det skal være a.s.a.p!!! Vi har snakket om at aflyse hele festen, nogle snakker om at aflyse Rammstein jam
, vi er stadig ikke sikre på maden, vi er ikke sikre på om de folk der har tilmeldt sig, stadig er sikre på at de kommer, og meget andet.
Sidste år fyldte vores fest tråd 28 sider... Jeg ved simpelthen ikke hvad der er anderledes i år
, men vi er sgu ret fortvivlede. Jeg kan ikke stå inde for længere, at lade Rammstein jam og Morgenhård hænge i uvished om der skal være fest og musik. Det kan vi ikke være bekendt.
Men kom med noget input, jeres tanker og meninger. Og hvis nogen gerne vil hjælpe til i processen med at få festen op at stå (hvis det er det vi ønsker), så tager vi imod det med kyshånd....
Men op af stolene, så vi kan få en afklaring på, hvad der skal ske....
Min egen mening er som følgende: Jeg tilmeldte mig til festen fordi jeg holder af at være sammen med jer i festligt lag. Og ligeså meget tilmeldte jeg mig, for at opleve en intimkoncert med Rammstein jam
Vi er sgu heldige at få den chance, og jeg tror det kunne blive en super fed oplevelse. Maden går jeg ikke så højt op i dog. Jeg kunne sagtens nøjes med at bestille en pizza
Dropper vi bandet, tror jeg desværre, også at jeg trækker min tilmeldelse tilbage. Jeg ser mange af jer tit i festligt lag og holder meget af jer, men jeg ville være ked af at bruge af mine sparsomme ferie timer, så jeg kunne få fri fra arbejde, kun for at drikke mig i hegnet