Forfatter Emne: SV Summer Meet 2007 ....... Spørgsmål og svar ......  (Læst 53065 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

mulver

• Søndagskører
  • **
Re: SV Summer Meet 2007 ....... Spørgsmål og svar ......
« Svar #90 Dato: August 14, 2007, 10:07:29 pm »
Hej LSJ og velkommen hjem. Kan du ikke give lyd fra dig, når du ved hvornår I passerer Slagelse (Afkørsel 39), for så kan vi da slå følges derfra.
SV650K6 - nu udstyret med Hamicad bagende, miniblink og en brølende Laser-potte

Lasse1982

• Sandt SVin
« Svar #91 Dato: August 15, 2007, 02:42:20 pm »
Da jeg ikke selv kan komme d 25/8. Så håber jeg da på at der er nogle af jer som tager nogle billeder og smider på nettet så vi andre kan se, hvor sjovt i har haft det.  :thumbsup:
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #92 Dato: August 15, 2007, 06:22:58 pm »
nogen der samles nord på(sjælland)? helsingør? hillerød?
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

scar

• Sandt SVin
« Svar #93 Dato: August 16, 2007, 07:04:39 pm »
Hej LSJ og velkommen hjem. Kan du ikke give lyd fra dig, når du ved hvornår I passerer Slagelse (Afkørsel 39), for så kan vi da slå følges derfra.

skal i med på fællestur? for så vil jeg også godt med fra slagelse
nu med gixxer 1000k8:o)

Kenneth P

• Roadracer
« Svar #94 Dato: August 18, 2007, 01:05:38 pm »
Hvordan gik det med overskud/tilbehør til svinet? Jeg skal jo lige vide om man skal svinge ind omkring tanken inden jeg kommer :mrgreen:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

HC

• Plastikrocker
  • .............
« Svar #95 Dato: August 18, 2007, 05:36:30 pm »
hehe.. Er sikker på at der nok skal komme nogle sjove billeder ud af den fest. Vi tager i hvertfald cam. med...  :lmao: :lmao:
Brændt barn, lugter ilde...

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #96 Dato: August 18, 2007, 08:33:27 pm »
Hvordan gik det med overskud/tilbehør til svinet? Jeg skal jo lige vide om man skal svinge ind omkring tanken inden jeg kommer :mrgreen:

Jeg mangler stadig en del indbetalinger, nogle folk har meldt fra og jeg har ikke lige set på regnestykket, men jeg håber, at der bliver lidt til overs, så vi kan købe et par spandfulde kartoffelsalat  :thumbsup:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

mulver

• Søndagskører
  • **
« Svar #97 Dato: August 19, 2007, 11:18:02 am »
Jeg ved LSJ skal kører fællestur, så du skulle jo nok kunne kører med derindaf fra Slagelse. Jeg har dog ikke noget mødetidspunkt endnu, men det kan vel nå at komme i ugens løb
SV650K6 - nu udstyret med Hamicad bagende, miniblink og en brølende Laser-potte

scar

• Sandt SVin
« Svar #98 Dato: August 19, 2007, 05:40:29 pm »
Jeg ved LSJ skal kører fællestur, så du skulle jo nok kunne kører med derindaf fra Slagelse. Jeg har dog ikke noget mødetidspunkt endnu, men det kan vel nå at komme i ugens løb

ja vi kan jo lige så godt følges ad derind.
nu med gixxer 1000k8:o)

PartyPhreak

• Søndagskører
  • **
« Svar #99 Dato: August 19, 2007, 07:16:55 pm »
Så fik jeg kortet i mandags og er ved at lære at køre ;) Men jeg tænkte lige lidt på tempoet på fællesturen? Er det noget for en "nybegynder" eller er det mere tempereret?

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #100 Dato: August 19, 2007, 07:35:11 pm »
Så fik jeg kortet i mandags og er ved at lære at køre ;) Men jeg tænkte lige lidt på tempoet på fællesturen? Er det noget for en "nybegynder" eller er det mere tempereret?

Vi venter på hinanden. Man har ansvaret for ikke at tabe ham bagved af syne, hvis han forsvinder sætter man hastigheden ned eller venter hvor der skal drejes ned ad en anden vej. Du skal ikke forsøge at begynde at indhente ham foran, eller køre over evne, så skal det nok gå ;)

Noget jeg synes er et godt tip - hvis du bliver overrasket i et sving, hvor du egentlig synes det går lige hurtigt nok til din smag, så mind dig selv på at ham foran kører på nogenlunde samme udstyr som dig, så tving dig selv til at følge hans bane i stedet for at panikke og bremse, så skulle du komme igennem.

Jeg var på min første fællestur med forummet 2 uger efter jeg fik mit kort, det gik helt fint. Og jeg lærte en masse ;)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

PartyPhreak

• Søndagskører
  • **
« Svar #101 Dato: August 19, 2007, 07:53:18 pm »

Vi venter på hinanden. Man har ansvaret for ikke at tabe ham bagved af syne, hvis han forsvinder sætter man hastigheden ned eller venter hvor der skal drejes ned ad en anden vej. Du skal ikke forsøge at begynde at indhente ham foran, eller køre over evne, så skal det nok gå ;)

Noget jeg synes er et godt tip - hvis du bliver overrasket i et sving, hvor du egentlig synes det går lige hurtigt nok til din smag, så mind dig selv på at ham foran kører på nogenlunde samme udstyr som dig, så tving dig selv til at følge hans bane i stedet for at panikke og bremse, så skulle du komme igennem.

Jeg var på min første fællestur med forummet 2 uger efter jeg fik mit kort, det gik helt fint. Og jeg lærte en masse ;)

Super ;)

Damage

• Gæst
« Svar #102 Dato: August 23, 2007, 01:57:12 pm »
Jeg var desværre ikke med til festen sidste år, så jeg har lige et par spørgsmål.

Tager man bare sovepose med (og skiftetøj hvis man har kørt fælles tur) og vælter om på skjoldet når man
er i hegnet, eller tager folk hjem og kommer igen dagen efter og hjælper til med at ryde op?  :?

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #103 Dato: August 23, 2007, 01:59:02 pm »
Jeg var desværre ikke med til festen sidste år, så jeg har lige et par spørgsmål.

Tager man bare sovepose med (og skiftetøj hvis man har kørt fælles tur) og vælter om på skjoldet når man
er i hegnet, eller tager folk hjem og kommer igen dagen efter og hjælper til med at ryde op?  :?
Tag sovepose og skifte kluns med.. der er indendørs overnatning..

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #104 Dato: August 23, 2007, 02:44:14 pm »

Tag sovepose og skifte kluns med.. der er indendørs overnatning..
og pas på hvor du lægger dig..... :tie:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson