Hvis folk gerne vil hjælpe til, så mangler der nogen som vil købe ind, tilberede salat og div
Til Palle, jeg synes det er en god ide med grisen... Hvor mange kg vi skal have har jeg ingen ide om.. Jeg er absolut ikke madexpert..
Alternativ 1: Palle skaffer grisen mod forudbetaling selvfølgelig - nogen handler tilbehør ind mod forudbetaling - og andre tilbereder den mens andre kører tur eller drikker lidt øl og rigtig råhygger
Alternativ 2 : Vi tager selv kød, og hvad vi vil have at tilbehør til. der bliver købt kul og sat grille op og folk griller deres eget mad.
Synes man om Alternativ 1 eller 2 : Vi kommer ikke videre før der bliver givet forslag..
Kom med nogle ideer... Der er ikke lang tid til, og bliver det alternativ 1 og Palle stadig kan skaffe en gris, så skal han jo også lige have chancen for at bestille den i tide..
Kom så...
Alternativ 1
eller
Alternativ 2
Når folk melder at de kan da godt hjælpe med nogle ting, så skriv lige præcist hvad Í gerne vil hjælpe med. F.eks skærer salat - og så bliver I skrevet på lige ud for det I gerne vil hjælpe med.. Blander jeg mig for meget, så bare sig til... Tænkte bare at der stadig mangler at få styr på nogle ting...
MADEN feks. Griner
Min egen mening..:
Jeg synes alternativ 1 er supert.. Det var skide hyggeligt sidste år...