Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hejsa er der nogen af jer der ved hvor de har et godt udvalg af dobbelte streetfighter lygter,og måske her i dk?Mvh Vester
Øv jeg troede det handlede om patter
Citat fra: Capone efter Maj 07, 2007, 12:24:31 pmØv jeg troede det handlede om patter Jeg må være blevet for gammel det gjorde jeg nemlig ikke......
Citat fra: sircajun efter Maj 07, 2007, 08:34:36 pmCitat fra: Capone efter Maj 07, 2007, 12:24:31 pmØv jeg troede det handlede om patter Jeg må være blevet for gammel det gjorde jeg nemlig ikke...... Bøsse! Vester, prøv at sende en PM til Havenissen - Han har monteret en ok dobbelt forlygte som du efterlyser. Men hvis ikke jeg tager fejl, har han fået den fra England.
Citat fra: sircajun efter Maj 07, 2007, 08:34:36 pmCitat fra: Capone efter Maj 07, 2007, 12:24:31 pmØv jeg troede det handlede om patter Jeg må være blevet for gammel det gjorde jeg nemlig ikke...... Bøsse!
Hva med dem her synes selv de ser ret godt ud, hva synes i?
Citat fra: Allan efter Maj 10, 2007, 03:47:28 pmHva med dem her synes selv de ser ret godt ud, hva synes i?Jeg sys den er meget lækker hvor er den købt og hvad koster herligheden?Vester