Forfatter Emne: Hva' siger I til den her salgsannonce.?  (Læst 6995 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #15 Dato: Maj 01, 2007, 12:34:01 am »
Jeres diskussioner omkring Skoda/Seat/Volksvagen/Audi kan jo fortsætte i det uendelige. Uagtet hvad I siger, så er alle fire mærker (så vidt jeg ved) medlemmer af VAG koncernen, og selv om de er forskellige i design af eks. karrosseri og interiør (og mange andre ting), så deler de stadig en hel del komponenter. Nøjagtigt det samme gør sig gældende for eks. GM som tæller mærker som blandt andet Chevrolet, Cadillac, Opel og Isuzu.
Det er imidlertid ikke det samme som Suzuki og Hyosung. GT650 er lavet på licens, og har derfor intet med Suzuki at gøre. De deler ikke komponenter. Hyosung har blot købt sig til at smugkigge på Suzuki's tegninger over SVinets motor, og derudover er der intet Suzuki i en Hyosung.
Derudover må man bestemt beundre mandens salgstalent. Omend at bruge ordene "Hyosung" og "kvalitet" i samme tekst er en misvisning af de grovere.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #16 Dato: Maj 01, 2007, 07:37:48 am »
Som nuværende Skoda Octavia ejer og tidligere Audi A3 ejer, er min mening at merprisen for en Audi er helt ude af proportioner med hvad man faktisk får for pengene.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #17 Dato: Maj 01, 2007, 07:42:46 am »
Nu ved jeg ikke præcist hvordan det er med benævnte motorcykel og Suzuki, men jeg ved da at Skoda og VW og Audi bliver bygget på samme fabrik og bruger de samme kompenenter, så det er nok mere korrekt at sige VW er det samme som Skoda (og nej jeg er ikke Skoda ejer).

Når det så er sagt er jeg meget enig i, at den motorcykel aldrig bliver til en Suzuki.  :dead:

 :huh: Skoda bliver da lavet på Skoda fabrikken i Mladá Boleslav i Tjekkiet.
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Kristensen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 78
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7347
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #18 Dato: Maj 01, 2007, 04:01:22 pm »
Hej - jeg kender en, der har sådan en Hyosung (håber det er stavet rigtigt...) og jeg ville godt nok aldrig bytte med min SV'er. Motoren er som sådan fin nok - minder en smule om den gamle Sv'er med kaburator. Men resten af cyklen vidner om manglende kvalitet - gearet er svært at arbejde med, elektroniken er sjusket lavet og den generelle kvalitet mht. samlinger, lak og plastik er skidt...  :dead:

Med hensyn til prisen så har ham jeg kender købt cyklen for 60.000 kr. fra ny af.

Det var alt herfra  :)

Kilosfau

  • Gæst
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #19 Dato: Maj 01, 2007, 09:44:37 pm »
Som nuværende Skoda Octavia ejer og tidligere Audi A3 ejer, er min mening at merprisen for en Audi er helt ude af proportioner med hvad man faktisk får for pengene.

Du bør nok lige tage det med i dine overvejelser at når en Audi koster 50.000 kr mere end en Skoda så tredobler skattefar lige det til 150.000kr ..  :dead:

Måske derfor at der er så stor prismæssig forskel  :whatever:

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #20 Dato: Maj 02, 2007, 09:34:01 am »
Som nuværende Skoda Octavia ejer og tidligere Audi A3 ejer, er min mening at merprisen for en Audi er helt ude af proportioner med hvad man faktisk får for pengene.

Du bør nok lige tage det med i dine overvejelser at når en Audi koster 50.000 kr mere end en Skoda så tredobler skattefar lige det til 150.000kr ..  :dead:

Måske derfor at der er så stor prismæssig forskel  :whatever:

Jeg havde faktisk skrevet det samme, men slettede det igen da det jo er åbenlyst. Desuden underbygger det jo bare argumentet om at der ikke er den store forskel på de to mærker - ud over at prisen for en Audi herhjemme er alt for høj (det er den iøvrigt også for en Skoda, men det er noget helt andet).

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #21 Dato: Maj 02, 2007, 01:22:29 pm »
Har både haft en ny Audi A2, ny Skoda Octavia TDi og en nyere Golf 3 VR6 - alle fra V.A.G (som jo skulle være kvali uanset mærke  :loser:) - de gik alle i stykker ad helvede til...  :brok: Så det har de da til fælles  :mrgreen:  :mrgreen:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #22 Dato: Maj 02, 2007, 02:03:16 pm »
Har både haft en ny Audi A2, ny Skoda Octavia TDi og en nyere Golf 3 VR6 - alle fra V.A.G (som jo skulle være kvali uanset mærke  :loser:) - de gik alle i stykker ad helvede til...  :brok: Så det har de da til fælles  :mrgreen:  :mrgreen:
Jamen så mangler du jo bare en Hyosung :mrgreen:
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #23 Dato: Maj 02, 2007, 02:58:16 pm »
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=49640627

Den er efter min bedste overbevisning lige i overkanten - og så har vedkommende i øvrigt kategoriseret den som en Suzuki SV650.

Suzuki SV 650, 650 ccm, '04, km 8.800, Sort, m.afgift, Dette er ikke en Suzuki SV 650 Men der imod en Hyosung 650. Cyklen er næsten identisk med en suzuki, Er udviklet af samme ingeniør hold som står bag Sv 650. IKKE en kina cykel den er koreansk produceret = God kvalitet. Rigtig Flot og velholdt. Alle service over holdt. Special upstødning Ixil silencers. Rigtig god lyd. 100% fejlfri. Kontakt for mere info. Skal ses og prøves. Flere Billeder kan mailes
Han er bare som andre bil/mc sælger 
fuld af løgn  :lol:
Blå SV650S 00

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #24 Dato: Maj 02, 2007, 04:08:00 pm »
Har både haft en ny Audi A2, ny Skoda Octavia TDi og en nyere Golf 3 VR6 - alle fra V.A.G (som jo skulle være kvali uanset mærke  :loser:) - de gik alle i stykker ad helvede til...  :brok: Så det har de da til fælles  :mrgreen:  :mrgreen:

Hehe... Efter 3 forskellige biler, så tror du stadig ikke det er dig som den er galt med? :lmao: :lmao: :lmao:
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #25 Dato: Maj 02, 2007, 05:36:04 pm »
hvad med den her...  :lmao:  fandt den under "MC-sport" på dba..

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=48877491

"roadracer" er måske lige optimistisk nok at skrive om den.. og "Hero" navnet, skal nok også sælge godt..

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #26 Dato: Maj 02, 2007, 06:37:49 pm »
Har både haft en ny Audi A2, ny Skoda Octavia TDi og en nyere Golf 3 VR6 - alle fra V.A.G (som jo skulle være kvali uanset mærke  :loser:) - de gik alle i stykker ad helvede til...  :brok: Så det har de da til fælles  :mrgreen:  :mrgreen:

Hehe... Efter 3 forskellige biler, så tror du stadig ikke det er dig som den er galt med? :lmao: :lmao: :lmao:

At VR6eren var lidt ustabil - og dyr i benz - kunne måske godt have noget at gøre med mit ungdommelige letsind - og en tung højre fod  :twisted:  :angel: :mrgreen:  De andre gik simpelthen bare i stykker fx Skodaen; rust i lister, defekte bremser og fartpilot, maling der falder af, kobling defekt osv. - alt sammen på kun 55.000 km.  :brok: Min Audi ville såmen bare ikke skifte gear (ja det var med auto.  :loser:). Puha... Nå pis være med det - det var dengang....

Til Teamopogned: Ja lad os så snakke mc igen - Houyuoiusion - det bliver et nej tak til den  :wink:  :mrgreen:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003