Forfatter Emne: Hva' siger I til den her salgsannonce.?  (Læst 6997 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

fldahl

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 343
  • the devil made me do it...
Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Dato: April 30, 2007, 07:39:39 am »
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=49640627

Den er efter min bedste overbevisning lige i overkanten - og så har vedkommende i øvrigt kategoriseret den som en Suzuki SV650.

Suzuki SV 650, 650 ccm, '04, km 8.800, Sort, m.afgift, Dette er ikke en Suzuki SV 650 Men der imod en Hyosung 650. Cyklen er næsten identisk med en suzuki, Er udviklet af samme ingeniør hold som står bag Sv 650. IKKE en kina cykel den er koreansk produceret = God kvalitet. Rigtig Flot og velholdt. Alle service over holdt. Special upstødning Ixil silencers. Rigtig god lyd. 100% fejlfri. Kontakt for mere info. Skal ses og prøves. Flere Billeder kan mailes
Nu uden tohjulet liv...

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #1 Dato: April 30, 2007, 08:41:19 am »
Jeg synes det er fint nok...  :whatever: Havde han skrevet, at det var en Hyosung, havde ingen vel klikket sin ind på hans annonce  :wink:  Jeg tror også, at jeg vil skrive, at Gixx er en Hayabusa, hvis den en dag skal sælges  :mrgreen:

Ej, jeg synes sgu det er en lidt sær annonce... Desuden anede jeg slet ikke, at koreansk var indbegrebet af god kvalitet. Og har vi ikke også blevet enige om herinde, at en SV og Hyosung ikke er næsten identiske, som manden ellers skriver... Derudover tror jeg nu nok, at han skal få den solgt til en uvidende førstegangskøber  :loser:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #2 Dato: April 30, 2007, 10:20:58 am »
Sådanne udtalelser kan jeg ikke klare!!! Gu´er det ej en SV, bliver det heller aldrig.
Det er hele VW/Skoda sangen om igen...kør en til en Skoda forhandler, han har to argumenter: Prisen og Så det:"At det jo faktisk ER en Volkswagen..... Luk røven narhat, gu fanden i helvede det IKKE er!!!!!!!!!!...men nogle fjolser falder jo for det...... (sorry hvis der er nogle stolte Skoda ejere herinde  :lol: )

ahhh dejligt at komme af med lidt morgen-galde.....trængte til det efter et lidt mislykket istandsættelsesprojekt i weekenden drillede  :whatever:  ....men ikke desto mindre mener jeg sgu ovennævnte....  :police:



SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #3 Dato: April 30, 2007, 10:45:03 am »
Som markedsføringskonsulent kan jeg kun have al forståelse for han brug af vildledende informationer. Han er i en presset situation! Han står med en lort men folk vil have flødekarameller... Det kan være at der er en førstegangskøber som slår til hvis han bare pakker lorten pænt nok ind og først undrer sig over smagen senere  :wink:

Jeg talte med en Hyosung ejer nede på linien i dag. Det var ikke den bedste servicehistorie den havde haft og den smed desuden en del olie fra diverse pakninger. Så en SV'er ville jeg bestemt ikke kalde den!

Annoncen er dog ganske gennemtænkt og jeg ville da også sige at prisen var ok. Man ville da nok kunne presse den ned på 45.000...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #4 Dato: April 30, 2007, 12:45:54 pm »
Sådanne udtalelser kan jeg ikke klare!!! Gu´er det ej en SV, bliver det heller aldrig.
Det er hele VW/Skoda sangen om igen...kør en til en Skoda forhandler, han har to argumenter: Prisen og Så det:"At det jo faktisk ER en Volkswagen..... Luk røven narhat, gu fanden i helvede det IKKE er!!!!!!!!!!...men nogle fjolser falder jo for det...... (sorry hvis der er nogle stolte Skoda ejere herinde  :lol: )





SørenG

X2
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Trevize

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
  • bike: SV650SK6
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #5 Dato: April 30, 2007, 01:26:29 pm »
Nu ved jeg ikke præcist hvordan det er med benævnte motorcykel og Suzuki, men jeg ved da at Skoda og VW og Audi bliver bygget på samme fabrik og bruger de samme kompenenter, så det er nok mere korrekt at sige VW er det samme som Skoda (og nej jeg er ikke Skoda ejer).

Når det så er sagt er jeg meget enig i, at den motorcykel aldrig bliver til en Suzuki.  :dead:
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #6 Dato: April 30, 2007, 01:30:37 pm »
Når det så er sagt er jeg meget enig i, at den motorcykel aldrig bliver til en Suzuki.  :dead:

Hvilket heller ikke gør sig gældende med at en Skoda bliver til en Audi - der er nok forskel på de 2 biler - i alt fald 300.000 i prisen ;)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #7 Dato: April 30, 2007, 02:13:39 pm »
Det er jo usmageligt at sammenligne et SVin med en GT 650... Men ideen er jo god nok, hvis der er en der ikke ved bedre som hopper på den... Ville bare være synd, for hans salgsannonce er da vist snart det eneste positive jeg har hørt om Hyosung.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #8 Dato: April 30, 2007, 02:32:42 pm »
Ok, er det ikke noget med at nyprisen er tæt på Sv'ens?? I så fald taler vi om et mærkbart tab...!  :lipsrsealed:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #9 Dato: April 30, 2007, 04:27:35 pm »
Sådanne udtalelser kan jeg ikke klare!!! Gu´er det ej en SV, bliver det heller aldrig.
Det er hele VW/Skoda sangen om igen...kør en til en Skoda forhandler, han har to argumenter: Prisen og Så det:"At det jo faktisk ER en Volkswagen..... Luk røven narhat, gu fanden i helvede det IKKE er!!!!!!!!!!...men nogle fjolser falder jo for det...... (sorry hvis der er nogle stolte Skoda ejere herinde  :lol: )

ahhh dejligt at komme af med lidt morgen-galde.....trængte til det efter et lidt mislykket istandsættelsesprojekt i weekenden drillede  :whatever:  ....men ikke desto mindre mener jeg sgu ovennævnte....  :police:



SørenG

Sorry, men det er nok den dårligeste samlining jeg nogensinde har hørt.  :wink: Skoda/VW/Audi er stort set den samme bil, det eneste er bare logoet, og prisen. Skoda får alle deres dele fra VW, som også laver Audi's autodele... eller omvendt. Ret mig, hvis jeg tager fejl?  :)

Og nej, jeg er ikke Skoda ejer, eller fan :)

Men vil holde med alle i andre, at Hyosung'en på ingen punkter ligner SV'eren, hvad angår teknik. Kun dens design bærer et tydeligt præget af SV'erens dejlige former!!  :whipped:
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #10 Dato: April 30, 2007, 07:45:14 pm »
De har vidst nok osse fået lov til at kopiere noget af SVen's design og det er det, det er og bliver IKKE en rigtig SV :lmao:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #11 Dato: April 30, 2007, 10:38:55 pm »
Citér
Skoda/VW/Audi er stort set den samme bil, det eneste er bare logoet, og prisen

Hvis du selv tror på dette så skal han sgu nok snart få solgt den GT 650.... NOGEN vil bare ikke forstå....
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #12 Dato: April 30, 2007, 10:53:47 pm »
Sådanne udtalelser kan jeg ikke klare!!! Gu´er det ej en SV, bliver det heller aldrig.
Det er hele VW/Skoda sangen om igen...kør en til en Skoda forhandler, han har to argumenter: Prisen og Så det:"At det jo faktisk ER en Volkswagen..... Luk røven narhat, gu fanden i helvede det IKKE er!!!!!!!!!!...men nogle fjolser falder jo for det...... (sorry hvis der er nogle stolte Skoda ejere herinde  :lol: )

ahhh dejligt at komme af med lidt morgen-galde.....trængte til det efter et lidt mislykket istandsættelsesprojekt i weekenden drillede  :whatever:  ....men ikke desto mindre mener jeg sgu ovennævnte....  :police:

SørenG

Som VW/AUDI    mekaniker vil jeg nok sige at den narhat af en sælger har 90% ret og når man har arbejdet med  begge mærker i 12 år som mig vil jeg nok mene at jeg bare kender en lille smule til det, så ikk noget med at råbe for højt når man åbenbart ikk ved så meget om det..  :wink: ingen sure miner her og er heller ikk skoda ejer. :D   

Men er enig i at det aldrig blir en Suzuki SV ud over design.
« Senest Redigeret: April 30, 2007, 10:56:09 pm af skyggen »
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #13 Dato: April 30, 2007, 11:10:45 pm »
Skyggen, helt fint du siger at 90% af delene er de samme, hvilke dele taler du om? Du har ret hvis vi kun kigger på drivlinie, motor, gearkasse og hjul/hjulophæng, bremser, så er mange dele de samme på visse modeller. Men det udgør jo ikke en HEL bil og bestemt ikke det der gør bilerne ens! Du er slet ikke i tvivl om forskellen når du kommer en i en Audi, VW eller en Skoda, prøv evt en Q7 og så en Touareg, lækre biler begge to, men Audi´en er bare lige det skridt videre. Og de to biler deler bestemt ikke undervogn, heldigvis...... men det ved du jo som mekker....


SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: Hva' siger I til den her salgsannonce.?
« Svar #14 Dato: Maj 01, 2007, 12:05:12 am »
Skyggen, helt fint du siger at 90% af delene er de samme, hvilke dele taler du om? Du har ret hvis vi kun kigger på drivlinie, motor, gearkasse og hjul/hjulophæng, bremser, så er mange dele de samme på visse modeller. Men det udgør jo ikke en HEL bil og bestemt ikke det der gør bilerne ens! Du er slet ikke i tvivl om forskellen når du kommer en i en Audi, VW eller en Skoda, prøv evt en Q7 og så en Touareg, lækre biler begge to, men Audi´en er bare lige det skridt videre. Og de to biler deler bestemt ikke undervogn, heldigvis...... men det ved du jo som mekker....


SørenG

jeg ved godt at karrosseri ikke er ens, men den tekniske side på skoda og seat er kommet tættere på vw/audi end man tror og jeg vil give dig ret i at Q7 er et skridt videre, men det er også en videreudvikling  på noget af touareg teknikken.
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277