Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Tror I at jeg kan vænne mig til en 650S når jeg har kørt 1000S i 2 år.....
Citat fra: SVea efter April 29, 2007, 05:15:54 pmCitat fra: Majse efter April 29, 2007, 10:00:25 amMen sidder jeg på den store i grus feks... Så skal jeg skubbes eller hives fri.. Citat fra: Olfert efter April 29, 2007, 11:08:19 amJeg trækker for det meste min, uanset hvad underlag der er. Med hvad jeg kan læse mig til, så ville jeg sgu ikke købe mig en SV´er overhoved!! Hvorfor have en MC man skal TRÆKKE rundt på Måske ville en trædecykel være en billigere løsning Er det her seriøs tråd?? Jeg mener står du og skal købe snart, eller hvad?? Seriøs tråd??? Ville jeg oprette noget for sjovt??? Jeg skal ikke købe lige her og nu... Men når huset er solgt og vi er rykket hver for sig ( Chr får vores mc ) vil jeg da klart have mig en mc også, men om det er om 1 mdr eller 6, eller i midten det ved jeg ikke... Jeg kigger da lidt rundt omkring og vil da gerne vejledes .. Den skal passe en tøs på 163 og have kræfter... og HELT klart ikke veje mere end 200 kg tanket
Citat fra: Majse efter April 29, 2007, 10:00:25 amMen sidder jeg på den store i grus feks... Så skal jeg skubbes eller hives fri.. Citat fra: Olfert efter April 29, 2007, 11:08:19 amJeg trækker for det meste min, uanset hvad underlag der er. Med hvad jeg kan læse mig til, så ville jeg sgu ikke købe mig en SV´er overhoved!! Hvorfor have en MC man skal TRÆKKE rundt på Måske ville en trædecykel være en billigere løsning Er det her seriøs tråd?? Jeg mener står du og skal købe snart, eller hvad??
Men sidder jeg på den store i grus feks... Så skal jeg skubbes eller hives fri..
Jeg trækker for det meste min, uanset hvad underlag der er.
Den skal passe en tøs på 163 og have kræfter... og HELT klart ikke veje mere end 200 kg tanket