betalte de 2k det kostede hos enghave. God service ingen problemer som altid
Kan folk ikke skrive hvad der er de har fået lavet (eks. KM-tal, Olie, Tændrør, Kædekit = Pris)? Det ville gøre det nemmere at bruge priserne som grundlag for sammenligning!
Da han længere oppe skriver 6k service, er det nok kun olie+filter
Det ved jeg godt... Opfordringen var også mere generel end rettet imod Adrian alene...
Jeg syntes at have oplevet at værkstederne ikke allesammen laver 6K km interval-eftersyn heeelt efter bogen. Hvis det beytder at prisen varierer vil jeg da gerne kunne afgøre hvilket værsted jeg bør vælge.
Eks. på "uforudsete" omkostninger/reperationer ved 6K km interval-eftersyn kan være "efterspænding af kæde/eftersyn af kædekit, nyt kædekit, synkronisering af karburatorer, skift af bremsevæske, tændrør, luftfilter (som kun skal skiftes hver 12.000km efter servicebogen). Jeg har efterhånden hørt er par røvere!
I så fald at tændrør, luftfilter eller kædekit er skiftet ville jeg også være interesseret i at vide hvorfor...
Jeg har selv oplevet at Enghave var liiidt for interesserede i at sælge mig nye dele til min tidl. cykel. Jeg har også oplevet at de ikke har gjort deres arbejde ved eks. kun at håndspænde tændrør som derefter har smadret gevindet i topstykket så det skulle drejes ud igen... Hvilket de gjorde med håndkraft imens topstykket var monteret og jeg kiggede på (og tog billeder). Metalspåner i cylinder = ikke godt!
Alt i alt har jeg indtrykket af at Enghave er en butik der har det hele - også lidt for travlt og en lidt for stor interesse i at lave penge i stedet for kvalitetsarbejde. Bygger udelukkende på egne erfaringer!
Jeg bruger i stedet Alex MC som aldrig har skuffet mig og er billigere!