Forfatter Emne: problemer med Spyball alarm  (Læst 3653 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
problemer med Spyball alarm
« Dato: April 28, 2007, 09:29:19 am »
ja jeg nåede kun lige at parkere min nye kværn, førend den begyndte at drille.
Status er pt. at jeg ikke kan starte min nye cykel da alarmen så går i gang :(

Ude hos enghave virkede den fint under demonstrationen. Tænd og sluk for alarmen uden besvær.
Da jeg så kommer hjem og stiller den og slår den til, begynder den at drille.

Det virker som om at den kun reagerer på min håndbetjening sporadisk, og at der er en eller anden form for løs forbindelse, da jeg så den lille lysdiode stå og blinke svagt  og så kraftigt, og så svagt igen. Jeg fik den slået fra pludselig, og så virkede den ellers igen. Startede og kørte lidt, stillede den igen og slog den til og så sammen problem :(

Og nu vil den ikke slå fra, eller dvs den er slået til således at når jeg drejer nøglen starter den, men den reagerer ikke ved rystelser.

Er der nogen måder jeg kan slå den fra manuelt? Jeg kan jo ikke engang køre den til enghave lige nu....  :x

coach

• Gæst
Re: problemer med Spyball alarm
« Svar #1 Dato: April 28, 2007, 10:04:41 pm »
Du skal læse din manual.Der er en talkode,den skal du bruge til at tælle antal blink.
Det er vist nok lidt bøvlet men det kan lade sig gøre.
Held og lykke

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
« Svar #2 Dato: April 30, 2007, 02:16:54 pm »
problem løst :)! enghave sendte en teknikker ud fra dem som sælger spyball alarmerne og han skiftede den ud efter at han havde konstateret at den var defekt.

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #3 Dato: April 30, 2007, 03:12:29 pm »
problem løst :)! enghave sendte en teknikker ud fra dem som sælger spyball alarmerne og han skiftede den ud efter at han havde konstateret at den var defekt.

Nogen vil sige "det maglede bare" - men jeg vil sige "God service dér!" :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
« Svar #4 Dato: April 30, 2007, 03:59:00 pm »

Nogen vil sige "det maglede bare" - men jeg vil sige "God service dér!" :)

altså ingen tvivl om at det skal være for deres regning, men ja det er sku god service at de ringer til mig kl 10 mandag morgen (jeg henvendte mig lørdag aften privat til Johan derindefra) og har en teknikker ude hos mig som fixer det kl 13 mandag... Hurtigt og effektivt.

Rasmus S

• Roadracer
« Svar #5 Dato: April 30, 2007, 04:36:13 pm »
kunne de ikke engang komme en Søndag? :shock:
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #6 Dato: Maj 06, 2007, 06:45:40 pm »
Ja, noget bedre service end jeg oplevede da min var defekt - jeg måtte selv afmontere styreboksen og indlevere den til reperation i Herlev.  :?
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
« Svar #7 Dato: Maj 08, 2007, 07:52:37 pm »
måske det er fordi Johan fra enghave bord i nr. 1 og jeg i nr. 3 og han derfor ville skulle høre på min alarm hele natten hvis ikke jeg kunne slå den fra  :lmao: