Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej.Løsningen hedder XT660 - og det tilsvarende forum XT660.com
Løsningen kunne være et par brædder eller en plade i passende bredde. Under denne skruer du skråt afsvavede klodser, så klodsen ligger helt ind på trinnet, mens oversiden udjævner trinet. Herpå skruer du dine brædder. Rampen vil så trykke direkte ovenpå trinene og vil ikke skride ned.Vedhæftet en frihåndtegning tegning.
Citat fra: bdamkjaer efter Maj 01, 2007, 11:04:30 amLøsningen kunne være et par brædder eller en plade i passende bredde. Under denne skruer du skråt afsvavede klodser, så klodsen ligger helt ind på trinnet, mens oversiden udjævner trinet. Herpå skruer du dine brædder. Rampen vil så trykke direkte ovenpå trinene og vil ikke skride ned.Vedhæftet en frihåndtegning tegning.Denne idé er købt.Jeg havde selv tænkt på netop denne løsning. Til hverdag kan "rampen" ligge ude i siden hvor trædecyklerne kan få gavn af den, og når mc'en skal op og ned kan den lige trækkes ind på midten så SV'en ikke bliver ridset af buskene..
Der er også en nem løsning, du skal bare huske at træ bliver glat med tiden hvis det bliver våd mange gange (taler af dyrt købte erfaringer, da jeg smed min gamle ZZR på en våd rampe af træ)Så søm noget hønsenet eller lig. fast på oversiden så den bliver skrid sikker
Billeder kommer ligeså snart rampen er bygget
Citat fra: Per F efter April 27, 2007, 09:15:18 pmHej.Løsningen hedder XT660 - og det tilsvarende forum XT660.com Det var ikke pænt sagt , men det er nok den nemmeste løsning
Brædder med hønsenet og små bjælker der bliver trukket af forhjulet!!???Lav nu bare den trappe om til en bakke.
Glem de halve løsninger og få lavet det så det virker, både nu og om 5 år....Lig alle stenene so en lille bakke måske nogle få ude i siden som en trappe....Hvis der kommer Hævi-mætal og has i din have kommer jeg SørenG
Citat fra: sircajun efter Maj 07, 2007, 08:39:43 pmGlem de halve løsninger og få lavet det så det virker, både nu og om 5 år....Lig alle stenene so en lille bakke måske nogle få ude i siden som en trappe....Hvis der kommer Hævi-mætal og has i din have kommer jeg SørenGDet bliver sjovt om vinteren