Velkommen til Majse...
Skulle lige stille et par ? fra kæresten Hun er selv 165 og har betænkeligheder med SV1000. Af billedet ser det ud til det er en 05 du har (den er jo 1 cm lavere end 03 modellen).
Men det hun gerne vil vide er hvordan du lige grejer den, altså ved kryds osv???
Hun har ikke kortet endnu, men hun er jo pjattet med det, så der går nok ikke længe inden hun starter på køreskole
Men fiananserene skal jo også være der til det, og det er jo ikke nemt når hun er studerende 
Hejsa og tak
Jeg har lige lidt problemmer når jeg skal dreje til venstre vedkryds ( mest T-kryds ) ( kommer lidt for langt over i den højre side ) men jeg er sikker på at inden for meget kort tid, så er det ikke længere et problem... nu har jeg den sammen med min mand, så vi skiftes til at kører på den, og jeg har haft den i går og idag.. ( skod vejr - det blæste helt vildt begge dage da jeg skulle hjem fra køge af motorvej ) der var jeg ikke særlig tryg... smil... nå, men på de 2 dage jeg har kørt kan jeg klart mærke en forbedring.. det handler jo bare om ikke at dreje for meget på det håndtag når man skal dreje... Så jeg er sikker på at hun sagtens kan håndtere den..
du har ret... Det er en 05 ( kun 1 uge og 1 dag gammel... ) dejligt.... Den første gang jeg sad på den ville jeg ikke have den.. Damn jeg følte den var mega stor og uhåndterlig.. men nej, den er ekstrem nem og kører .. det eneste minus er at jeg er så lille at jeg ikke kan kører med tanktaske... jeg ligger næsten på tanken... smil... ser nok sjovt ud for bilisterne med en lille gnom som mig på sådan en stor cykel... men for fanden det er fedt....
Jeg håber hun snart får kortet så hun også kan komme ud og kører med os andre og dermed en pige mere i gruppen... smil...
hils hende fra mig og sig at hun skal komme igang med kortet...
Med hensyn til financeringen, så ja, det koster da, men igennem Loyds skal jeg og min mand kun betale 3300 kr om året i forsikring . billigt ikk?
hej hej