JHS løsningen er dyr, men HELT klart også den rigtige, se mit indlæg om rullefelt.
En forhander der dysser om (hvad det så egentlig så skal betyde) skulle straffes for ikke at sætte et andet filter på, det er også ALTID de anbefalinger både potte fabrikanter og dyno anbefaler - faktisk vil jeg kalde det klamhuggeri.
føj.
En omdysning betyder normalt at skifte mainjets, og DET er skidt at gøre hvis man ikke laver andre ændringer.
Man kan nemt komme til karburator uden at hverken ødelægge eller skruer der er blokket (det er vist kun på luft/benzin skruen på US modeller).......HVIS det er, er det kun en messing blokker der NEMT kan bores ud.
Kunne godt være at der snart skulle laves et "tuning af o2 model" indlæg.
Lad mig lige uderstrege at det ikke er direkte ødelæggende, at køre med en motor der har en for tyk eller tyd blanding, det skulle slide lidt mere på motoren over LANG tid !
Bongers - NO problem, jeg skal måske lave et dynoopgrade + K&N for en kammerat i weekenden, måske skal du være med ? på en kigger ?