Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvordan rengøres de originale lydpotter bedst? Tænker mest på det olie som kæden kaster op på den venstre potte... Har læst meget om lampeolie og glæder mig meget til at teste det på bagfælgen. Men jeg tør ikke smøre det på aluminiumspotten... Kan den tåle det???
OK, fylder straks havesprøjten med 20 liter lampeolie, og så skal HELE SVinet fandme ha´ en ordentlig omgang!
Citat fra: Tinus efter April 26, 2007, 10:09:37 pmOK, fylder straks havesprøjten med 20 liter lampeolie, og så skal HELE SVinet fandme ha´ en ordentlig omgang! Pas hellere på....!Sådan noget lampeolie/petroleum er altså ikke det bedste for plast og gummi. Jeg glemte engang en tandbørste i et glas petroleum i nogle timer. Den faldt helt fra hinanden :-S
Sådan er vi jo så forskellige, jeg plejer at bruge tandpasta på min tandbørste
Citat fra: nyg efter April 27, 2007, 10:22:32 amCitat fra: Tinus efter April 26, 2007, 10:09:37 pmOK, fylder straks havesprøjten med 20 liter lampeolie, og så skal HELE SVinet fandme ha´ en ordentlig omgang! Pas hellere på....!Sådan noget lampeolie/petroleum er altså ikke det bedste for plast og gummi. Jeg glemte engang en tandbørste i et glas petroleum i nogle timer. Den faldt helt fra hinanden :-SSådan er vi jo så forskellige, jeg plejer at bruge tandpasta på min tandbørste