Forfatter Emne: Arbejdstemperatur på SV1000s  (Læst 6490 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #15 Dato: April 23, 2007, 10:06:30 am »
Samme temperaturer som på min - mere eller mindre. Har aldrig haft den over 102 grader... Men har trods alt også kun haft den i en uge...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #16 Dato: April 23, 2007, 04:32:44 pm »
HVA er det ikke DEN 1000 Enghave havde til salg, for MAGE penge du har købt DonRossi ?

Jan

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 25
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #17 Dato: April 24, 2007, 12:13:04 pm »
Temperaturene passer også fint med mit SVin
SV1000S K4, blå, standard men for s.... hvor kører den godt!

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #18 Dato: April 24, 2007, 12:14:35 pm »
 :thumbsup: det samme her, har dog været oppe på 122 grader  :huh:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #19 Dato: April 24, 2007, 02:09:09 pm »
Ville bare lige spørge om der er nogen der ved hvad arbejdtemperaturen er på SV1000s.
Når man kører på motorvej ligger den på ca 85-90 grader.  Bykørsel er den oppe på ca 100-105 grader og blæseren starter ved 103-104 grader.
Er det fint nok ? Er den ikke for varm når blæseren starter eller det gør den netop fordi den ikke skal blive for varm?
Er det bare mig der bekymrer mig for meget.
Så hvis der er nogen der siger at 105 grader betyder ikke noget så bliver jeg glad. :D

Helt normalt ! ... Blæseren skal starte ved 104 grader ...  :wink: (har lige testet det)
« Senest Redigeret: April 27, 2007, 09:56:32 am af Banditten »
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

donrossi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #20 Dato: April 26, 2007, 03:42:46 am »
HVA er det ikke DEN 1000 Enghave havde til salg, for MAGE penge du har købt DonRossi ?

Jo det er det. Den kostede 135.000

SV1000SK7/8, fuldkåbe, Pipercross filter, Yoshimura USA udstødning, små blinklys, kæde/bagskærm, og Powercommander

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #21 Dato: April 27, 2007, 08:25:01 am »
:oops: Første bakkelukning på min sv1000 viste sig at blive en varm tur, for blæservingen rørte lige akurat ved køleren, og kunne ikke drej rundt ved egen kraft, men en skive imellem blæser og beslaget, så kunne den igen...  :blink:

Det sker som regl hvis en SV1000 har været nede og ligge, for der bliver køleren gerne ramt en smule og skubber blæseren op mod motoren da de sidder meget tæt, og derfor bukker beslagene til blæseren. (Mindes noget med Moolex i Poznan sidste år.)  :tie:

Hvad skete der der Jannik....???  :lmao: :lmao: