Forfatter Emne: Arbejdstemperatur på SV1000s  (Læst 6522 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

donrossi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
Arbejdstemperatur på SV1000s
« Dato: April 20, 2007, 03:50:34 pm »
Ville bare lige spørge om der er nogen der ved hvad arbejdtemperaturen er på SV1000s.
Når man kører på motorvej ligger den på ca 85-90 grader.  Bykørsel er den oppe på ca 100-105 grader og blæseren starter ved 103-104 grader.
Er det fint nok ? Er den ikke for varm når blæseren starter eller det gør den netop fordi den ikke skal blive for varm?
Er det bare mig der bekymrer mig for meget.
Så hvis der er nogen der siger at 105 grader betyder ikke noget så bliver jeg glad. :D
SV1000SK7/8, fuldkåbe, Pipercross filter, Yoshimura USA udstødning, små blinklys, kæde/bagskærm, og Powercommander

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #1 Dato: April 20, 2007, 04:29:02 pm »
Det billede du der tegner, ligner fuldstændig mit kiloSVin, såhhh, den er god nok  :wink:
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #2 Dato: April 20, 2007, 04:46:49 pm »
Lyder som de samme temperature min ligger på, ved både motorvej og bykørsel, så håber ikke du skal være alt for urolig...
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

donrossi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #3 Dato: April 20, 2007, 06:06:26 pm »
Jamen jeg takker så meget 8)
SV1000SK7/8, fuldkåbe, Pipercross filter, Yoshimura USA udstødning, små blinklys, kæde/bagskærm, og Powercommander

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #4 Dato: April 20, 2007, 07:04:40 pm »
Kan fortælle at den røde advarsellampe lyser ved 120 grader. (Spørg ikke hvordan jeg ved det!!)  :tie: :tie: :tie:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #5 Dato: April 20, 2007, 07:35:41 pm »
Kan fortælle at den røde advarsellampe lyser ved 120 grader. (Spørg ikke hvordan jeg ved det!!)  :tie: :tie: :tie:
Hvordan ved du det? ; :mrgreen: :tie:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

SPUNK

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
  • far´s tøs ;-)
    • http://www.123hjemmeside.dk/TL1000R/
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #6 Dato: April 20, 2007, 07:45:47 pm »
HE HE Jannik har vel monteret en døbkoger istedet for en blæser.... :afro:   :lmao:  ja man kan få meget lir til cyklen i dag.. :lmao:  :lmao:
SÆLGES TL1000R, se billeder af den her :  http://www.123hjemmeside.dk/TL1000R/  og under køb/salg.

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #7 Dato: April 20, 2007, 07:58:35 pm »
Hmm.. Min ligger altid mellem 83 og 86 ved al kørsel over 40km/t.

I bykørsel skal jeg holde et godt stykke tid før den er oppe på de 105 hvor blæseren starter.

Men det er sq nok meget normalt.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

SV-spirit

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 220
  • www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.as
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #8 Dato: April 20, 2007, 08:21:54 pm »
X 2
SV1000S 2007, GSXR-USD, GSXR bagdæmper, Pipercross luftfilter,G&G Carbon cans,gelsæde,nr.pl.holder,klar baglygte m.blinx,Spejle m. indb. blinx,Puig mørk d.b.,stålarm. br.sl.,Elox aludæksler bremsev.beh., Spec. sædeskal, PC USB lll, Carbon forskærm+hugger

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #9 Dato: April 20, 2007, 11:12:05 pm »
Kan fortælle at den røde advarsellampe lyser ved 120 grader. (Spørg ikke hvordan jeg ved det!!)  :tie: :tie: :tie:
Hvorfra ved du det :?:
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #10 Dato: April 20, 2007, 11:50:50 pm »
Kan fortælle at den røde advarsellampe lyser ved 120 grader. (Spørg ikke hvordan jeg ved det!!)  :tie: :tie: :tie:
Hvorfra ved du det :?:
Blæseren startede ikke ved en Bakkelukning, hvis jeg husker rigtigt  :mrgreen:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #11 Dato: April 21, 2007, 12:00:46 am »
Kan fortælle at den røde advarsellampe lyser ved 120 grader. (Spørg ikke hvordan jeg ved det!!)  :tie: :tie: :tie:
Hvorfra ved du det :?:
Blæseren startede ikke ved en Bakkelukning, hvis jeg husker rigtigt  :mrgreen:

Vistnok noget med en ledning der ikke var sat på....  :innocent: :innocent:

mvh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #12 Dato: April 21, 2007, 07:45:48 pm »
eller en ventilator der sad fast i ventilatorkassen..`? :innocent:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #13 Dato: April 21, 2007, 09:47:45 pm »
 :oops: Første bakkelukning på min sv1000 viste sig at blive en varm tur, for blæservingen rørte lige akurat ved køleren, og kunne ikke drej rundt ved egen kraft, men en skive imellem blæser og beslaget, så kunne den igen...  :blink:

Det sker som regl hvis en SV1000 har været nede og ligge, for der bliver køleren gerne ramt en smule og skubber blæseren op mod motoren da de sidder meget tæt, og derfor bukker beslagene til blæseren. (Mindes noget med Moolex i Poznan sidste år.)  :tie:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
« Svar #14 Dato: April 21, 2007, 11:01:53 pm »
Det er een af de, mange, ting jeg sætter pris på, på dette board.
Når man stiller et konkret spørgsmål, får man en god fleresidet (det hedder det vist ikke) feed back :thumbsup: :respekt:
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.