Forfatter Emne: Måløv-tur Tirsdag 24-04-2007  (Læst 37782 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rubin

• Sandt SVin
Re: Måløv-tur Tirsdag 24-04-2007
« Svar #75 Dato: April 24, 2007, 10:12:59 pm »
Tak for en fed tur, øjjjjj hvor var vi mange.

SVea jeg har ikke hørt om uheld på vores tur :wink:
Men det gør det jo ikke mindre træls, for den/de der har været udsat for en ulykke.
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Copy_Cat

• Fotopedel
  • Sandt SVin
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
« Svar #76 Dato: April 24, 2007, 10:15:35 pm »
Jeg tror vi var mellem 25 og 30 så det var godt at se både gamle og nye.

:respekt: :shock:
Theis

Ex. SV650S ejer.

Drlund

• Roadracer
« Svar #77 Dato: April 24, 2007, 10:16:27 pm »
Ja, takker for en rigtig god tur :thumbsup: :D. Så lige i nyhederne at det var en 44 årig mand fra Virum, der desværre kom galt afsted. Håber virkelig ikke at det er én herinde fra :undecided:
Drlund aka Daniel

SV1000SK4

scar

• Sandt SVin
« Svar #78 Dato: April 24, 2007, 10:22:22 pm »
takker for en fed tur. det var sku godt at komme ud og lufte dyret og fedt at se så stort et fremmøde. og en pæn undskyldning til alle dem jeg fik generet med mit vandpjaskeri :brok: :brok: LORTE CYKKEL. køber et nyt køler dæksel i morgen, håber det bare er det der er problemet.
nu med gixxer 1000k8:o)

WEELLiam

• Scooterfjæs
  • *
  • AKA Mercury AKA MR HYDE
« Svar #79 Dato: April 24, 2007, 10:35:10 pm »
Dejlig tur, men plejehjemmet var lukket da jeg kom hjem (der holdt nogle tanter på MC i vejen henover Hornsherred  :lmao: Spøg til side - det var sgu sjovt at hilse på jer og at komme ud at køre steder, hvor kun gyllesprederen har været før....   :D

Skiftet til DL650 VSTROM - Der er gået morfar i det. :-)

sgivoni

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #80 Dato: April 24, 2007, 10:41:46 pm »
Ja det var en herrefed tur! Ja der var en masse nye mennesker - faktisk alle sammen - ha haha  :lmao: (eller var det mig er var ny?)  :whatever:

Nå men jeg havde jo min splinter nye gadget med (læs: GPS) som har tegnet ruten vi kørte. (ja man er vel lidt nørd...)
Jeg har vedhæftet et billede af ruten Jeg ville uploade de to .KMZ filer der kan indsættes i googles earth så man selv kunne se ruten i detaljer. Men disse filer må jeg ikke uploade - hvis du vil se dem så skriv en mail på: sgivoni@yahoo.dk

Jeg glæder mig til næste tur! :lol:

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #81 Dato: April 24, 2007, 10:44:47 pm »
Tak for en kanon tur - selvom jeg husker dårligt, er der da nogle af folks ansigter som begynder at hænge sammen med navnene.
Håber alle kom sikkert hjem.

Citat fra: sgivoni

Jeg har vedhæftet et billede af ruten Jeg ville uploade de to .KMZ filer der kan indsættes i googles earth så man selv kunne se ruten i detaljer. Men disse filer må jeg ikke uploade - hvis du vil se dem så skriv en mail på: sgivoni@yahoo.dk

Kast mig filen på svrider@sajmon.dk - så skal jeg lægge den online og smide linket her.  ;)
« Senest Redigeret: April 24, 2007, 10:48:35 pm af Sajmon »
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #82 Dato: April 24, 2007, 10:59:04 pm »
Ja det var en herrefed tur! Ja der var en masse nye mennesker - faktisk alle sammen - ha haha  :lmao: (eller var det mig er var ny?)  :whatever:

Nå men jeg havde jo min splinter nye gadget med (læs: GPS) som har tegnet ruten vi kørte. (ja man er vel lidt nørd...)

Cool.. har du også koordinaterne på ishuset på roskilde havn, hvor i umiddelbart blev adskilt fra den forreste del af feltet  :mrgreen:

(kan du ikke bare omdøbe filen til .zip eller .doc og så uploade den.. så kan folk selv hente om døbe den til det rette format)

scar

• Sandt SVin
« Svar #83 Dato: April 24, 2007, 11:09:55 pm »

Cool.. har du også koordinaterne på ishuset på roskilde havn, hvor i umiddelbart blev adskilt fra den forreste del af feltet  :mrgreen:

ja vi var jo nogen det holdt fart grænserne :mrgreen:

(kan du ikke bare omdøbe filen til .zip eller .doc og så uploade den.. så kan folk selv hente om døbe den til det rette format)
nu med gixxer 1000k8:o)

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #84 Dato: April 24, 2007, 11:13:18 pm »
Fartgrænser...?

Hvilke.... fartgrænser....?    :hand: :hand:  :innocent: :whipped: :hand: :hand: :innocent:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
« Svar #85 Dato: April 24, 2007, 11:14:27 pm »
Tak for en uforglemmelig tur i dag, hvor reflekserne blev trænet i allerhøjeste grad  :tie:

:lol: .... øhh ja bare fordi man er 29 behøver man jo ikke være langsom .....  :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

sneglen

• Wannabe
« Svar #86 Dato: April 24, 2007, 11:16:38 pm »
hej derude
tak for en fed tur
fedt at se så mange nye mcister (det er min første tur med forumet)
smider lige et par billeder

peter
den trækker sku som en tdi

Den røde Baron

• Roadracer
« Svar #87 Dato: April 24, 2007, 11:26:50 pm »
Tak for turen drenge og stort tak til guiden, en del veje var nye for mig, men tempoet var Fiiint...fiiiiiiiint... SUPER TUR OG FREMMØDE :respekt:
SV1000SK4

sgivoni

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #88 Dato: April 25, 2007, 07:04:29 am »
Tak for en kanon tur - selvom jeg husker dårligt, er der da nogle af folks ansigter som begynder at hænge sammen med navnene.
Håber alle kom sikkert hjem.

Citat fra: sgivoni

Kast mig filen på svrider@sajmon.dk - så skal jeg lægge den online og smide linket her.  ;)

Så er filerne sent til dig - de består af den første del til der hvor vi spiste. Den sidste del var vi 4 der valgte at køre hjemad så den er nok ikke så interessant for resten af flokken.

skyggen

• Sandt SVin
  • 90*V2 sjover
« Svar #89 Dato: April 25, 2007, 07:24:05 am »
ja tak for turen drenge håber sku vi ska ud og gi den lidt gas inde længe igen, for sjovt var det jo,
og tak til paw for selskabet hjem. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: FED TUR
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277