Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: SVea efter April 23, 2007, 01:18:29 pmCitat fra: Olfert efter April 23, 2007, 10:48:41 amCitat fra: Jesper Jensen efter April 23, 2007, 08:04:01 amJeg må desværre melde afbud - havde glemt at vi skal til fødselsforberedelse..Træk vejret dybt....... pust ud-pust ud osv. Jeg er nu heller ikke sikker på, at man kan forberede sig på, at presse noget på størrelse med en melon ud af underlivet Måske nyreslag og los i skridtet i flere timer i træk, kan give de herre en idé om hvor ondt det gør God fornøjelse til diverse ture i morgen Visse vasse, da min datter blev født kunne jeg ikke mærke noget.
Citat fra: Olfert efter April 23, 2007, 10:48:41 amCitat fra: Jesper Jensen efter April 23, 2007, 08:04:01 amJeg må desværre melde afbud - havde glemt at vi skal til fødselsforberedelse..Træk vejret dybt....... pust ud-pust ud osv. Jeg er nu heller ikke sikker på, at man kan forberede sig på, at presse noget på størrelse med en melon ud af underlivet Måske nyreslag og los i skridtet i flere timer i træk, kan give de herre en idé om hvor ondt det gør God fornøjelse til diverse ture i morgen
Citat fra: Jesper Jensen efter April 23, 2007, 08:04:01 amJeg må desværre melde afbud - havde glemt at vi skal til fødselsforberedelse..Træk vejret dybt....... pust ud-pust ud osv.
Jeg må desværre melde afbud - havde glemt at vi skal til fødselsforberedelse..
ja det er sku lige tidligt nok, ville vildt gerne med men kan ikk være der før kl.17 men jeg kommer og så må vi se om jeg bare ska smutte hjem igen.
Citat fra: skyggen efter April 24, 2007, 12:02:19 pmja det er sku lige tidligt nok, ville vildt gerne med men kan ikk være der før kl.17 men jeg kommer og så må vi se om jeg bare ska smutte hjem igen. Jeg prøver at nå det til 16:31 , hvis folk er kørt, venter jeg på dig Skyggen