Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Så jeg er på
Citat fra: Olfert efter April 23, 2007, 10:48:41 amCitat fra: Jesper Jensen efter April 23, 2007, 08:04:01 amJeg må desværre melde afbud - havde glemt at vi skal til fødselsforberedelse..Træk vejret dybt....... pust ud-pust ud osv. Jeg er nu heller ikke sikker på, at man kan forberede sig på, at presse noget på størrelse med en melon ud af underlivet Måske nyreslag og los i skridtet i flere timer i træk, kan give de herre en idé om hvor ondt det gør God fornøjelse til diverse ture i morgen
Citat fra: Jesper Jensen efter April 23, 2007, 08:04:01 amJeg må desværre melde afbud - havde glemt at vi skal til fødselsforberedelse..Træk vejret dybt....... pust ud-pust ud osv.
Jeg må desværre melde afbud - havde glemt at vi skal til fødselsforberedelse..
Citat fra: SVea efter April 23, 2007, 01:18:29 pmCitat fra: Olfert efter April 23, 2007, 10:48:41 amCitat fra: Jesper Jensen efter April 23, 2007, 08:04:01 amJeg må desværre melde afbud - havde glemt at vi skal til fødselsforberedelse..Træk vejret dybt....... pust ud-pust ud osv. Jeg er nu heller ikke sikker på, at man kan forberede sig på, at presse noget på størrelse med en melon ud af underlivet Måske nyreslag og los i skridtet i flere timer i træk, kan give de herre en idé om hvor ondt det gør God fornøjelse til diverse ture i morgen Visse vasse, da min datter blev født kunne jeg ikke mærke noget.
Citat fra: Capone efter April 23, 2007, 02:04:02 pmCitat fra: SVea efter April 23, 2007, 01:18:29 pmCitat fra: Olfert efter April 23, 2007, 10:48:41 amCitat fra: Jesper Jensen efter April 23, 2007, 08:04:01 amJeg må desværre melde afbud - havde glemt at vi skal til fødselsforberedelse..Træk vejret dybt....... pust ud-pust ud osv. Jeg er nu heller ikke sikker på, at man kan forberede sig på, at presse noget på størrelse med en melon ud af underlivet Måske nyreslag og los i skridtet i flere timer i træk, kan give de herre en idé om hvor ondt det gør God fornøjelse til diverse ture i morgen Visse vasse, da min datter blev født kunne jeg ikke mærke noget. Det kan godt være at det er sejt at føde. Det dog intet at sammenligne med når en mand er rigtigt forkølet!
Og hvad med dig Rubin??? Godset kl. 16???
Citat fra: Jannik efter April 23, 2007, 01:42:04 pmOg hvad med dig Rubin??? Godset kl. 16???Be there
Hvis vejret spiller, så kommer jeg...
Hva´ satan Freno er du her endnu
Hva´ satan Freno er du her endnu??? Længe siden vi har hørt liv fra dig... (kærestekedelig???)