Lige et indlæg som fortæller om Reinhardt´s/ Suzuki´s kundeservice.
Jeg købte en ny SV650SK6 for ca. 2-3 måneder siden hos en forhandler. Allerede første dag så jeg at bagenden var mere lys end resten af cyklen, og ringede til min forhandler og sendte ham nogle billeder, og endte med at køre ud og vise ham det. De bestilte en ny bagende. Da jeg fik cyklen ud af min stue så jeg at det også var galt med underkåben, og ringede igen til min forhandler som så satte et møde i stand med Kim fra Suzuki sidste Fredag d 13.4.2007.
Se de sidste 2 billeder i min profil !!!
Jeg kørte ud til min forhandler og Kim fra Suzuki ankom.
Allerede inden vi fik hilst på hinanden var han utrolig arrogant og negativ. spurgte om det var mig med Svér og sagde så at der overhovedet ingen farveforskel var (havde set på den i 3 sek).
Jeg viser ham så bla farveforskellen på underkåben, hvorefter han arrogant siger at det kan han overhovedet ikke gøre noget ved da underkåben og bagsædeskjuleren bliver malet et andet sted end de andre dele og derfor står de ikke indefor at de er samme farve, selvom de står som Originale Suzuki Reservedel i deres katalog...Det er altså kundens/mit problem.
Nu er jeg også ved at være godt negativ, men viser ham bagenden, og ligemeget om det er i skyggen/solen eller på de billeder jeg har medbragt påstår han det er lyset der gør det, hvorefter jeg prøvet at forklare at det ikke kan være lyset der rammer på en bestem måde, hver gang, da der er så mange forskellige vinkler og buer at det skulle være utroligt hvis lyset lige rammer på en måde på hele bagenden (- bagsådeskjuleren) og på en anden måde på alle de andre dele......Derefter spørger Kim mig om jeg er Tungnem siden jeg ikke forstår det når han siger at der INGEN farveforskel er !!!
Konklusionen bliver altså at Suzuki INTET vil gøre ved det, og om underkåben og bagsædeskjuleren har en anden farve er de egentlig ligeglad med, og bagenden har den farve den skal have !!!
En ting er at de ikke vil gøre noget ved min reklamation, hvis de så ellers kunne forklare hvorfor, men på den måde som jeg blev behandlet af Kim fra Suzuki er helt til grin. Har aldrig mødt en så arrogant og negativ person, som gerne skulle yde noget kundeservice. Jeg gik derfra fuldstændig mundlam over en sådan behandling, og har nu skrevet et brev til min forhandler om han betragter sagen som afsluttet (da det jo faktisk er ham der står til ansvar overfor kunden), og derfor vil jeg heller ikke nævne ham ved navn, da de faktisk har behandlet mig seriøst indtil videre.
Det er rigtigt at hvis man står i den "rigtige" vinkel kan man ikke se farveforskellen, men det kan sgu da ikke være rigtigt !!!
Vil gerne høre folks kommentar om det er almindeligt og acceptabel ???
Mvh en meget skuffet Suzuki kunde