Har lige fået svar fra min forhandler, som ikke vil gøre mere i sagen, se nedenstående brev:
Hej
Det er selvfølgeligt ærgerligt at du ikke er tilfreds med farven på din MC, men som jeg hele tiden har sagt så er der en nuance forskel man må acceptere, dette gælder både for nye Suzuki og Honda motorcykler.
For Suzuki's vedkommende er det Kim Bugge der er sidste led i reklamations kæden her i Danmark. Det er ham der afgør hvad der er i orden og ikke i orden. Jeg har endnu ikke haft en klage hvor farveforskellen har være så lille som den er på din, det er svært at se og jeg syntes at det er forskelligt alt efter hvordan lyset falder. Da vi ikke kunne blive enige om hvad der var rigtigt og forkert så spillede jeg bolden videre til Kim Bugge da jeg ikke ville afvise den selv om jeg ikke mener at der er noget at komme efter.
Suzuki har afsluttet sagen og det har vi derfor også. Konklusionen er at der ikke er en farveforskel på din SV650S der ligger uden for det acceptable.
Hvis man går ind under c-reinhardt.dk er der ingen e-mail adresse, hvor man kan sende sin klage over Kim Bugge´s behandling...nogle der ved hvor jeg skal henvende mig ?