Forfatter Emne: Så er den købt - SV 650 S - kra KS-motor  (Læst 4112 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Så er den købt - SV 650 S - kra KS-motor
« Svar #15 Dato: April 19, 2007, 05:53:49 pm »
Tillykke tillykke :D Men er det ikke den der lige er kommet på DBA i dag? Prøv at søg på SV 650..

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Gertsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 517
Re: Så er den købt - SV 650 S - kra KS-motor
« Svar #16 Dato: April 19, 2007, 09:30:42 pm »
Det har du da helt ret i... og annoncen står som indrykket idag... Mon ikke det er noget de har sat den til at gøre automatisk???
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

Gertsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 517
Re: Så er den købt - SV 650 S - kra KS-motor
« Svar #17 Dato: April 21, 2007, 08:51:55 pm »
Vil da lige sige, at den er hentet og afprøvet.

Af ændringer i forhold til tidligere skrevet, kan siges, at det blev en Arai hjelm i stedet... Skulle være noget bedre.

Han var heldigvis også kommet til at overse, at der var monteret en PowerCommander på den, så den er også monteret..

Nu har jeg bare et problem med den, og det er som følger:

Blinklys er bygget ind ved forreste lys, samt diodelys i baglygte.
Problemet er bare, at når motoren ikke får lidt omdrejninger, og man blinker, så blinker blinklysene langsommere end normalt. Den grønne blinkindikator ved styret blinker da hurtigt, for at signalere at der er noget galt. hvis man giver lidt gas igen, er alt normalt.

Nogen der kan hjælpe?

Jeg må nok indrømme, at jeg ikke aner hvordan det er lavet...
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Så er den købt - SV 650 S - kra KS-motor
« Svar #18 Dato: April 21, 2007, 09:19:47 pm »
Problemet er bare, at når motoren ikke får lidt omdrejninger, og man blinker, så blinker blinklysene langsommere end normalt. Den grønne blinkindikator ved styret blinker da hurtigt, for at signalere at der er noget galt. hvis man giver lidt gas igen, er alt normalt.

Det minder om det jeg så, da jeg prøvede et led-blinkerrelæ fra T. Hansen. Det blev udskiftet med et fra Louis, som virkede fejlfrit.

Hvis du kigger under bagsædet, ser du måske et separat blinkerrelæ ved siden af boksen med sikringer osv? Det kan du evt. prøve at udskifte med et fra Rizoma eller Louis.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).