Forfatter Emne: Biker bliver overset i kryds  (Læst 3916 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Biker bliver overset i kryds
« Dato: April 15, 2007, 11:16:53 pm »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Biker bliver overset i kryds
« Svar #1 Dato: April 16, 2007, 08:33:32 am »
 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Folk kører bare forbi  :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Og er bilisten ikke lidt sløv til at komme ud af sin bil og se hvad der er sket...  :brok: :brok:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Biker bliver overset i kryds
« Svar #2 Dato: April 16, 2007, 12:14:09 pm »
Det er altså bare ikke fedt sådan noget....  :|
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Biker bliver overset i kryds
« Svar #3 Dato: April 16, 2007, 12:20:11 pm »
:shock: Og er bilisten ikke lidt sløv til at komme ud af sin bil og se hvad der er sket...  :brok: :brok:

Hun var ikke færdig med at lægge øjenskygge  :innocent:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: Biker bliver overset i kryds
« Svar #4 Dato: April 16, 2007, 01:09:21 pm »
Av for f..... :brok:
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Trevize

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
  • bike: SV650SK6
Re: Biker bliver overset i kryds
« Svar #5 Dato: April 16, 2007, 01:14:35 pm »
Som det ser ud, tror jeg desværre ikke det havde gjort nogen forskel om det var en mc eller en bil der var kørt ligeud. Hun havde stadig ramt vedkommende. Viser bare at man skal se alle trafikanter som potentielle ulykker - og så kører derefter.  :undecided:
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

sturf

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Re: Biker bliver overset i kryds
« Svar #6 Dato: April 16, 2007, 04:42:36 pm »
billister :rolleyes: :rolleyes:
av av av.
blå sv650s k1

GTI

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 767
  • Go big or go HOME!
Re: Biker bliver overset i kryds
« Svar #7 Dato: April 16, 2007, 07:41:25 pm »
 :shock: :club: :club: :club:
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)


Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Biker bliver overset i kryds
« Svar #8 Dato: April 16, 2007, 10:59:09 pm »
Jeg tror at når man er i sådan en situation at man godt kan gå lidt i baglås.. Man ved at det måske er meget slemt, og man kan altså godt gå ret hurtigt i chok... Og et chok kan være på mange stadier... Jeg synes sgu det er værre at ingen stopper  :brok: :brok:... Jeg undskylder ikke kvindens langsomhed... Men jeg synes måske inden man dømmer hende at man skal tænke på at hun nok er en anelse lammet. Hun har helt klart ikke set Mcisten ( for så var hun ikke drejet ) og det kunne ligeså godt have været dig der overså een.....
« Senest Redigeret: April 16, 2007, 11:01:17 pm af Majse »

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Biker bliver overset i kryds
« Svar #9 Dato: April 17, 2007, 01:01:19 am »
Men jeg synes måske inden man dømmer hende at man skal tænke på at hun nok er en anelse lammet. Hun har helt klart ikke set Mcisten ( for så var hun ikke drejet ) og det kunne ligeså godt have været dig der overså een.....

Vi dømmer hende på, at hun slet og ret ikke har set sig for, og derfor bærer hun skylden!! Og det kunne også godt være mig der overså en (hvis jeg en dag ikke så mig ordenligt for), men i vores tilfælde, som motorcykelister, er det sgu som regel os der bliver overset... Og så kan du måske mene, at bilisten er en anelse lammet, men det er fandme ikk noget imod hvad mange af vores venner og bekendte bliver permanent efter at blive påkørt.
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Biker bliver overset i kryds
« Svar #10 Dato: April 17, 2007, 08:18:15 am »
Men jeg synes måske inden man dømmer hende at man skal tænke på at hun nok er en anelse lammet. Hun har helt klart ikke set Mcisten ( for så var hun ikke drejet ) og det kunne ligeså godt have været dig der overså een.....

Vi dømmer hende på, at hun slet og ret ikke har set sig for, og derfor bærer hun skylden!! Og det kunne også godt være mig der overså en (hvis jeg en dag ikke så mig ordenligt for), men i vores tilfælde, som motorcykelister, er det sgu som regel os der bliver overset... Og så kan du måske mene, at bilisten er en anelse lammet, men det er fandme ikk noget imod hvad mange af vores venner og bekendte bliver permanent efter at blive påkørt.
Nu er vi jo ikke sikre på det er en kvinde... Det var altså bare noget jeg sagde... :tie:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Snigerdyret

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
Re: Biker bliver overset i kryds
« Svar #11 Dato: April 17, 2007, 10:51:03 am »
Men jeg synes måske inden man dømmer hende at man skal tænke på at hun nok er en anelse lammet. Hun har helt klart ikke set Mcisten ( for så var hun ikke drejet ) og det kunne ligeså godt have været dig der overså een.....

Vi dømmer hende på, at hun slet og ret ikke har set sig for, og derfor bærer hun skylden!! Og det kunne også godt være mig der overså en (hvis jeg en dag ikke så mig ordenligt for), men i vores tilfælde, som motorcykelister, er det sgu som regel os der bliver overset... Og så kan du måske mene, at bilisten er en anelse lammet, men det er fandme ikk noget imod hvad mange af vores venner og bekendte bliver permanent efter at blive påkørt.
Nu er vi jo ikke sikre på det er en kvinde... Det var altså bare noget jeg sagde... :tie:
Jeg har et par gange prøvet at sætte filmen på pause der hvor bilisten stiger ud af bilen. Det ligner altså en kvinde...
Hvorom alting er: det var ikke sk... heldigt!
Immer mit den einfachsten Beispielen anfangen

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Biker bliver overset i kryds
« Svar #12 Dato: April 17, 2007, 02:27:27 pm »
Men jeg synes måske inden man dømmer hende at man skal tænke på at hun nok er en anelse lammet. Hun har helt klart ikke set Mcisten ( for så var hun ikke drejet ) og det kunne ligeså godt have været dig der overså een.....

Vi dømmer hende på, at hun slet og ret ikke har set sig for, og derfor bærer hun skylden!! Og det kunne også godt være mig der overså en (hvis jeg en dag ikke så mig ordenligt for), men i vores tilfælde, som motorcykelister, er det sgu som regel os der bliver overset... Og så kan du måske mene, at bilisten er en anelse lammet, men det er fandme ikk noget imod hvad mange af vores venner og bekendte bliver permanent efter at blive påkørt.
Nu er vi jo ikke sikre på det er en kvinde... Det var altså bare noget jeg sagde... :tie:
Jeg har et par gange prøvet at sætte filmen på pause der hvor bilisten stiger ud af bilen. Det ligner altså en kvinde...
Hvorom alting er: det var ikke sk... heldigt!

Altså - i guds eget land ser mændene jo også sådan ud bagfra! Bare tænk på Billie Ray Cyrus eller check http://www.ratemymullet.com/ :afro:
« Senest Redigeret: April 17, 2007, 02:45:20 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Biker bliver overset i kryds
« Svar #13 Dato: April 17, 2007, 04:01:27 pm »
i guds eget land
... er det så Sverige eller Bayern du mener...?
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Biker bliver overset i kryds
« Svar #14 Dato: April 17, 2007, 04:28:29 pm »
i guds eget land
... er det så Sverige eller Bayern du mener...?

Sverige, Bayern, Østrig, USA, Canada.... Der er er mullets over det hele! Men en hver sydstatsfundamentalistisk evangelist vi da til hver en tid hævde at USA - Land of the Free er guds eget land  :angel:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4