Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har besluttet mig for at afprøve de nye Michelin Pilot Road 2 CT.Er der nogen der har erfaringer med dem?Hvor kan i anbefale mig at købe dem, hvis jeg vil have dem til en god (læs: billig) pris?
Jeg vil lige gøre opmærksom på at der er en del forskel på Pilot Power 2CT og Pilot Road 2CT Jeg har det sidste.
Hvad står sådan et sær Pilot Road 2CT egentlig i med montering og det hele??
Citat fra: Trevize efter April 17, 2007, 02:54:26 pmHvad står sådan et sær Pilot Road 2CT egentlig i med montering og det hele??Mener jeg gav 1900,- men kan sikkert fås billigere hvis du køber dækket over nettet og får det monteret selv. Jeg gad dog ikke alt det besvær, så betalte bare
Citat fra: blinxdk efter April 17, 2007, 03:39:23 pmCitat fra: Trevize efter April 17, 2007, 02:54:26 pmHvad står sådan et sær Pilot Road 2CT egentlig i med montering og det hele??Mener jeg gav 1900,- men kan sikkert fås billigere hvis du køber dækket over nettet og får det monteret selv. Jeg gad dog ikke alt det besvær, så betalte bare For et helt sæt? Lyder da ikke galt..Hygge
Citat fra: Mads efter April 17, 2007, 05:22:20 pmCitat fra: blinxdk efter April 17, 2007, 03:39:23 pmCitat fra: Trevize efter April 17, 2007, 02:54:26 pmHvad står sådan et sær Pilot Road 2CT egentlig i med montering og det hele??Mener jeg gav 1900,- men kan sikkert fås billigere hvis du køber dækket over nettet og får det monteret selv. Jeg gad dog ikke alt det besvær, så betalte bare For et helt sæt? Lyder da ikke galt..HyggeNej nej.. for et enkelt bagdæk