Forfatter Emne: Farve på SV-cap???  (Læst 4497 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Farve på SV-cap???
« Dato: April 13, 2007, 05:59:57 pm »
HUSK AT GÅ IND OG BESTILLE CAPPEN, EFTER DU HAR STEMT!!!   :club:    
Glemte at lave en poll under tilmeldingen til SV-cappen, så den kommer for sig selv her!

Kan se der er flere der stemmer, end der bestiller... Kan det virkelig passe?  :innocent: :innocent:
« Senest Redigeret: April 15, 2007, 11:02:12 am af Hippie Hansen »
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #1 Dato: April 13, 2007, 06:11:32 pm »
Hvor er sort med sølv på skyggen?
Så med det lyse V2 mærke foran og grå SVride.dk bagpå....?
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #2 Dato: April 13, 2007, 06:20:02 pm »
Hvor er sort med sølv på skyggen?
Så med det lyse V2 mærke foran og grå SVride.dk bagpå....?

Desværre kun i dit hoved.. Kan ellers godt lide din idé... Men den bliver ikke produceret i de farver, kun dem der er til afstemning...
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #3 Dato: April 13, 2007, 09:28:40 pm »
Så måske bare denne? Sort går jo til næsten alt  :mrgreen:

SørenG

I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #4 Dato: April 14, 2007, 08:23:16 am »
Så måske bare denne? Sort går jo til næsten alt  :mrgreen:
Det kunne jeg måske også godt tilslutte mig. :D
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #5 Dato: April 14, 2007, 08:56:42 am »
Nu er der sku så mange andre at vælge imellem, lad nu være med at være tudefjæs og vælg en af dem der er til afstemning :brok:

Der er jo ikke den store verden til forskel om den er sort/sølv eller navy/sølv, spænd hjælmen og kom ind i kampen, Hippie laver et godt stykke benarbejde her :thumbsup: :thumbsup:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #6 Dato: April 14, 2007, 01:01:03 pm »
For min skyld kan den helt sorte godt komme med i afstemningen... Synes måske bare det er lidt sent, at gøre afstemningen om.   :undecided:

I en tidligere tråd har der været noget snak om at få lavet denne cap. Det var der blev nævnt den cap jeg har fået pris på, som den eneste... Kunne den sorte måske været nævnt der.  :brok:

Men er der stemning for at nedlægge pollen og lave en ny hvor den sorte er med... Så er det ikke noget problem.  :afro:
Andre farver der skal med nu vi er i gang?  :innocent:

Kan godt se ideerne for mig, og synes om jeres forslag... Men mener det er lige i overkanten med 10 forskellige modeller, hver i 8 forskellige farver, til afstemning... Så ender det med det er den der to der har stemt på, som vinder..

Men skal der diskuteres nærmere om farver/capvalg/design osv. inden vi bestiller?
Så vil jeg gerne vide det, så jeg kan give besked videre til dem der skal lave dem til os, så de også ved lidt om hvor de står og hvad der sker med ordren...

Undskyld, hvis nogle føler sig truffen eller nedgjort, er ikke meningen, men vil gerne gøre flest mulige tilfredse, synes dog ikke der skal være flere end en udgave af cappen, ser bedst ud i samlet flok, og gør bestillings arbejdet meget lettere.
Er det en for arrogant holdning at ligge for dagen?
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #7 Dato: April 14, 2007, 02:55:25 pm »
Jeg synes det er en helt fin holdning at have :thumbsup: folk må tage hvad der er, ellers må de lade være med at bestille. Der er jo tilslutning nok til de farver du allerede har valgt, der er i skrivende stund 27 der har været inde og stemme :thumbsup:

Måske du skulle lade afstemningen køre i 1 uges tid mere, og så kan du tage bestillinger ind på de tre mest populære farver, feks endnu en uge. Jeg tror ikke det er noget problem at få flere forskellige farver syet når først de har lavet skabelonen.
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #8 Dato: April 14, 2007, 03:30:27 pm »
Jeg synes det er en helt fin holdning at have :thumbsup: folk må tage hvad der er, ellers må de lade være med at bestille. Der er jo tilslutning nok til de farver du allerede har valgt, der er i skrivende stund 27 der har været inde og stemme :thumbsup:

Måske du skulle lade afstemningen køre i 1 uges tid mere, og så kan du tage bestillinger ind på de tre mest populære farver, feks endnu en uge. Jeg tror ikke det er noget problem at få flere forskellige farver syet når først de har lavet skabelonen.
Det er det for så vidt heller ikke. Ellen (som den flinke pige bag Textilbroderiet hedder) sætter bare en holder på kasketten, stort set uanset hvad det er for en model, og smækker den i broderimaskinen, og så går resten af sig selv. Det der måske kan være en ulempe ved flere modeller, er at det kunne gå ud over en eventuel mængderabat.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #9 Dato: April 14, 2007, 03:43:03 pm »
Nu er der sku så mange andre at vælge imellem, lad nu være med at være tudefjæs og vælg en af dem der er til afstemning :brok:
Ro i trussen nu, mester.  :mrgreen:
For mit eget vedkommende har jeg skam allerede smidt en stemme på en af de eksisterende muligheder. Derfor kan man vel godt komme med sin mening om, hvorvidt man støtter et andet forslag eller ej.

Der er jo ikke den store verden til forskel om den er sort/sølv eller navy/sølv, spænd hjælmen og kom ind i kampen, Hippie laver et godt stykke benarbejde her :thumbsup: :thumbsup:
Der er vist ingen, der betvivler Hippiens indsats. Men jo, der er faktisk en verden til forskel på, hvilken farve skidtet har. Jeg kunne aldrig finde på at gå med en cap der var pink med neongrønne polkaprikker (for nu at sætte tingene lidt på spidsen), og hvem ved, måske har jeg det ligesådan med navy/sølv. Resultatet kunne jo netop gå hen og blive, at hvis cap'en ikke fås i en farve der tiltaler mig, så er jeg ikke interesseret, og så kan min manglende bestilling jo ikke være med til at sikre en god mængde, med dertil hørende mængderabat.
Den cap som forummet fik lavet forrige vinter, kunne vist fås i enten sort eller sand, to farver som de fleste mennesker kan forholde sig til. Så kunne man vælge enten den ene eller den anden, eller købe en af hver og så vælge den der passer til ens humør.
Og, som SirKujon siger... sort går til alt. :wink:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #10 Dato: April 14, 2007, 03:52:54 pm »
Sort er en yderst fornuftig farve ville jeg nu osse vove mig til at påstå :mrgreen:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #11 Dato: April 14, 2007, 03:58:15 pm »
Laver afstemningen køre noget tid endnu, så mange flere kan nå at sige deres mening.

Som det ser ud nu, kunne jeg måske godt forestille mig der blev bestilt i to forskellige farver, hvis vi kan holde priser på det tilbud vi har på bordet.

Regner med at skrive til Ellen i næste uge en gang, for at fortælle hvordan ideen er blevet modtaget herinde, så hun også kan følge lidt med og ved om hun er købt eller solgt, og for at høre nærmere om mængderabat ved forskellige modeller/farver.

Sircajun: Jeg underskylder mange gange... Har lige nærlæst den gamle tråd, og har set du har linket til den sorte cap, undskyld det først er nu jeg bemærker det...  :oops: :oops: :oops:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #12 Dato: April 14, 2007, 04:01:33 pm »
Resultatet kunne jo netop gå hen og blive, at hvis cap'en ikke fås i en farve der tiltaler mig, så er jeg ikke interesseret, og så kan min manglende bestilling jo ikke være med til at sikre en god mængde, med dertil hørende mængderabat.
Den cap som forummet fik lavet forrige vinter, kunne vist fås i enten sort eller sand, to farver som de fleste mennesker kan forholde sig til. Så kunne man vælge enten den ene eller den anden, eller købe en af hver og så vælge den der passer til ens humør.
Og, som SirKujon siger... sort går til alt. :wink:

Som jeg skrev tidligere, så kunne han jo tage bestilling på de tre mest populære caps i afstemningen, der er trods alt mange der har stemt og de fleste stemmer ligger på de samme 3 farvekombinationer :blink:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #13 Dato: April 14, 2007, 04:06:19 pm »
Jeg vil godt bøje mig i dækrøgen og måske sige de 2 mest populære og så en sort model :brok:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #14 Dato: April 14, 2007, 05:13:34 pm »
Som jeg ser det lige nu, er en af de to mest populære sort med lidt rød... Hvis det fortsætter med det, er det så ikke et spørgsmål om at lade valget være mellem den og en helt sort???

Så lade "vinderen af den afstemning være den ene udgave, og den anden med flest stemmer være den anden mulighed?
.... Hvis afstemningen slutter som den ser ud lige nu.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.