For min skyld kan den helt sorte godt komme med i afstemningen... Synes måske bare det er lidt sent, at gøre afstemningen om.
I en tidligere tråd har der været noget snak om at få lavet denne cap. Det var der blev nævnt den cap jeg har fået pris på, som den eneste... Kunne den sorte måske været nævnt der.
Men er der stemning for at nedlægge pollen og lave en ny hvor den sorte er med... Så er det ikke noget problem.
Andre farver der skal med nu vi er i gang?
Kan godt se ideerne for mig, og synes om jeres forslag... Men mener det er lige i overkanten med 10 forskellige modeller, hver i 8 forskellige farver, til afstemning... Så ender det med det er den der to der har stemt på, som vinder..
Men skal der diskuteres nærmere om farver/capvalg/design osv. inden vi bestiller?
Så vil jeg gerne vide det, så jeg kan give besked videre til dem der skal lave dem til os, så de også ved lidt om hvor de står og hvad der sker med ordren...
Undskyld, hvis nogle føler sig truffen eller nedgjort, er ikke meningen, men vil gerne gøre flest mulige tilfredse, synes dog ikke der skal være flere end en udgave af cappen, ser bedst ud i samlet flok, og gør bestillings arbejdet meget lettere.
Er det en for arrogant holdning at ligge for dagen?