Jeg har forhørt mig på priser for Caps med SVlogo foran og SVRider.dk i nakken. Hos textilbroderiet.
Den endelige pris bliver 130 kroner, sikkert plus lidt porto.
Type af cap og logoet der kommer foran på den er vedhæftet som billeder og skriften i nakken er ca. 1 cm. i højden... Har endnu ikke helt afklaret med dem hvordan skriften bliver i nakken, men skal jeg nok finde ud af.
Hvor mange kunne tænke sig at klæde sit hoved med sådan en fin lille detalje, til at tage den værste sommersol, mens der bliver inhaleret pilsner i skyggen? (... Eller hvor den nu bliver brugt.)
Meld gerne tilbage med hvor mange i vil have... Bliver vi nok, kan det måske gøres billigere... Nogen jeg har glemt, så prøv igen, eller med en PM.
Den vil blive lavet i to modeller, i hver sin farve. Begge er der billeder af herunder.
Begge billeder er i de rigtige farver, så det er kun jeres fantasi der stopper jer fra at se dem med broderiet på (til en der er computer-snild giver sig i kast med at lege lidt og få lagt tingene oven i hinanden).
Vores caps er bestillt, og så snart jeg får nærmere info omkring leveringstid, skriver jeg igen.
Tilbagemeldinger:
Kenneth P - 2 stk.
Onkel Anders - 2 stk.
René T - 1 stk.
Bach - 2 stk.
Hippie Hansen - 2 stk.
Sturf - 1 stk.
Nick - 2 stk.
Troelsk - 1 stk.
Rask - 1 stk.
Dølhus - 1 stk.
Ahansen79 - 1 stk.