Ja, som overskriften antyder, er jeg just blevet medlem her på siden.
Dog har jeg i de sidste par måneder kigget jer (og mcg) over skulderen, ude fra sidelinjen, sådan helt anonymt
Nu er tiden så kommet, hvor jeg skal til at starte på mit MC-pap (mandag), og beslutningen er truffet - Jeg skal have mig en Sv650 som min første maskine (well, dén beslutning tog jeg egentlig allerede for længe siden)
Jeg er 30 år "gammel" (har snart
2 børn
), og bor i Odense C.
Min kæreste/kone er gået med til mit nye valg angående hobby (med en let hovedrysten
), så nu er der nærmest bare tilbage at vælge maskine...
(det kostede mig kun halvpart i et kolonihavehus her i Odense
)
Og SÅ blev det ellers svært... Jeg har hele tiden regnet med at købe en old-school maskine, men dels læser jeg at de nye faktisk kører lidt bedre og dels er brugtpriserne så høje, at det jo nærmest bedre kan betale sig at købe en K6'er fra ny.
Jeg har heldigvis noget tid endnu, inden jeg overhovedet må røre disse dyr, hehe.
Anyway, det var mest bare lige for at melde mig på banen og sige "hej", jeg skrev denne post.
Jeg kommer ganske givet til at poste en hel del mere i den kommende tid
Btw, er der nogle Odense'anere (?), som kunne tænke sig at kigge forbi hos Bruun-Larsen til lidt "window-shopping"/dækspark aka lære mig at kigge/lytte efter, hvad der er relevant? (jeg mener han har en Sølv SV til at stå til salg)
Det skal ikke være lige nu (skal lige lære lidt først), men om nogen tid evt..
Afslutningsvis vil jeg baaare lige sige "HOLD FAST jeg glæder mig til at komme i gang!"